خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

تجدید میثاق امت با ولایت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۳۰

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ندای حق طلبی سر خواهند داد و با ولی فقیه شان تجدید میثاق می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تمامی توطئه هایی که دشمنان قسم خورده بر علیه اش ایجاد کردند در سایه الطاف الهی و رهبری های داهیانه معمار کبیر انقلاب و جانشین به حقشان مقام عظمای ولایت با عزت و سربلندی در مسیر خود گام بر می‌دارد.

وی افزود: سالهاست که مستکبرین شرق و غرب و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی سناریوهای شرم آور بر علیه ملت ایران نوشته و به کار می‌گیرند اما به حول و قوه الهی امروزه کشور عزیزمان  با صلابت و اقتدار قله‌های  علم و دانش،سیاست و.. را یکی پس از دیگری فتح می کند.

علوی با بیان اینکه دستاوردهای ایران اسلامی غیر قابل انکار است تصریح کرد: تحریم های متعدد و بدون نتیجه دشمنان علیه ایران نشانه شکست آنان و مایوس شدن آمریکا و دیگر همدستانش از به زانو درآوردن ایران اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بالاخص شهدای انقلاب گفت: امروزه قدرت و جایگاه ایران اسلامی به همگان ثابت شده است و نابودی گروهک ملعون داعش و هم پیمانانش در سوریه و عراق نشان از اقتدار نظامی و ولایت پذیری مطلق ملت شجاع ایران دارد.

وی گفت: ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن پاسخی کوبنده به یاوه گویان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی خواهند داد و بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب و رهبر عظیم الشان تجدید میثاق می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز