خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی؛

جایگاه CNG ولی عصر لنگرود افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۷۵

جایگاه اختصاصی CNG ولی عصر شهرستان لنگرود با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد .

به گزارش ایلنا از لنگرود، علی اصغر عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: با راه‌اندازی جایگاه دومنظوره CNG ولی عصر در شهرستان لنگرود شمار جایگاه‌های  CNG استان گیلان به ۹۹ باب رسید. 

مدیر منطقه گیلان افزود : جایگاه ولی عصر لنگرود در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با سه سکو و شش نازل فعال و هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شد که علاوه برامکان سوخت‌رسانی به ۱۵۰۰ اتومبیل به طور متوسط طی ۲۴ ساعت اشتغالزایی شش نفر را نیز به طور مستقیم درپی دارد.
 
وی ادامه داد : این جایگاه به عنوان بیستمین جایگاه CNG ناحیه لاهیجان و سومین جایگاه CNG شهر لنگرود است که با افتتاح آن ظرفیت سوخت‌رسانی ناحیه لاهیجان متشکل از شهرهای لاهیجان ، آستانه اشرفیه، لنگرود ، بندرکیاشهر و سیاهکل  به ۲۰ هزار و ۴۲۵ متر مکعب بر ساعت رسید . 

مدیر منطقه همچنین مصرف روزانه CNG در استان گیلان را ۹۳۰ هزار متر مکعب عنوان کرد و افزود: با این میزان مصرف CNG در سطح استان ، ۹۱۰ هزار لیتر بنزین به طور روزانه صرفه جویی می‌شود. 

وی تعداد جایگاه‌های کل کشور را دو هزار و ۲۳۳ باب عنوان‌کرد وگفت: این تعداد جایگاه ظرفیت سوخت‌رسانی به میزان ۴۱ میلیون متر مکعب CNG را درسطح کشور فراهم کرده است که هم اکنون نیمی از آن مورد مصرف واقع می شود . 
 
گفتنی است که جایگاه ولی عصر لنگرود نود و نهمین جایگاه CNG در استان گیلان است که در تاریخ ۹۶/۷/۲۹  در مدار بهره برداری قرار گرفت و با حضور فرماندار لنگرود و جمعی از مسئولان به طور رسمی افتتاح شد .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز