خبرگزاری کار ایران

حاجی پور خبر داد:

موافقت اعضای شورای شهر رشت با خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۱۵۰

رئیس‌کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت گفت: اعضای شورای اسلامی شهر رشت با لایحه خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی موافقت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گفت: اعضای شورای اسلامی شهر رشت با لایحه خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی موافقت کردند.

اسماعیل حاجی پور افزود: پنج دستگاه از این اتوبوس ها ۱۸ متری و پنجاه و پنج دستگاه دیگر ۱۲ متری است.

وی بیان کرد: اتوبوس های ۱۸ متری برای محلات پرجمعیت از جمله مسکن مهر و مابقی اتوبوس ها در محلات دیگر رشت استفاده می‌شود.

حاجی پور با اشاره به اعتبار ریالی خرید اتوبوس ها تصریح کرد: هر کدام از اتوبوس های ۱۸ متری ۹۵۰ میلیون تومان و اتوبوس ۱۲ متری ششصد میلیون تومان خریداری می شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای خرید این تعداد اتوبوس از بانک شهر دریافت می شود و قرار است شهرداری ۵۰ درصد از آن را بطور غیر نقدی، ۱۰ درصد نقد و مابقی را طی مدت چهار سال و به صورت اقشاط ۱۸ درصدی پرداخت کند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت گفت: این مرکز ۱۹ بهمن ماه در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان راه اندازی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز