خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رودسر :

ارتباط با نسل نو زبانی نو می‌طلبد/ قبولی ما نزد مردم در ارائه پاسخ‌های قانع‌کننده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۳۸۳

سرپرست فرمانداری رودسر گفت: زبان هنر زبان ماندگاری است و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی با ایده پردازی و خلاقیت در این امور می‌توانند ارتباط دوسویه جوانان با دستاوردهای انقلاب را برقرار کنند.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته در نشست  ستاد بزرگداشت دهه فجر، گفت :به لحاظ اهمیتی که انقلاب ما دارد امروز توانسته در منطقه و دنیا تاثیر گذار باشد.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت برنامه‌ریزی های مناسب برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر از سوی دستگاه‌ها و نهادها شهرستان تاکید کرد و گفت :همه مدیران باید در این زمینه  حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تعامل و گفت و گو  با نسل جوان سخن به میان آورد و گفت : آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی ارتباط بین دانشجویان و دانش آموزان را با تعامل و برگزاری‌ کرسی‌های آزاد اندیشی  برگزار کنند.

وارسته با تاکید بر اینکه برای ارتباط با نسل نو و جدید باید از زبان نو و جذابی استفاده کرد افزود : زبان هنر زبان ماندگاری است و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی با ایده‌پردازی و خلاقیت در این امور می‌توانند ارتباط دوسویه جوانان با انقلاب و دستاوردهای آن را برقرار کنند.

سرپرست فرمانداری رودسر یکی از نیازهای ضروری جامعه را حضور مردم در بین مسئولان دانست و اظهار کرد : مسئولان سعه صدر خود را افزایش دهند و با حضور در بین مردم حرفهای شان را گوش کنند اینکه چند سوال و یا نقدی بشنویم مشکلی نیست چرا که در قبال مردم مسئول هستیم.

وی با بیان این مطلب که اگر بتوانیم در بین مردم حضور یابیم و در پاسخ به سوالاتشان توانستیم پاسخ قانع کننده ای داشته باشیم که نمره قبولی را می توان گرفت اما اگر چنین نشد اشتباهات خود را پذیرا باشیم .

وارسته در پایان با تاکید بر اینکه یکی از نقاط قوت انسانهای موفق قدرت ریسک پذیری است گفت : اگر در کنار مردم و با مردم برنامه های مدیری پیش برود موفق است و قطعا در آینده نزدیک دیدار با مردم و سرکشی از ادارات را برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز