خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودسر

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۳۰۱

با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی رودسر با اشاره به اساس تبلیغ در دین که مبتنی بر علم و آگاهی است گفت : هدف غائی و نهایی دین خدا ایجاد انسجام و وحدت در میان امت اسلامی است.

علی وارسته بهدانی با تأکید بر ضرورت امر تبلیغ در جامعه آن هم در شرایط کنونی تصریح کرد : آنچه همواره مورد تأکید است موضوع مخاطب شناسی و دیگری اخلاق مداری است .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با اشاره به اینکه مخاطبان امروز با قبل بسیار متفاوتند دلایل آن را در برخورداری مخاطبان امروزی از ابزارها و تکنولوژی عنوان که این مهم یا در گذشته نبود و یا کمتر بوده به طوری که امروزه دسترسی به بسیاری از متون آسان شده است .

وارسته عنصر مهم دیگر را در حوزه اخلاق عنوان کرد و گفت : توجه به بعد اخلاقی بسیار مهم و حائز اهمیت است و معتقدم که اساس تبلیغ دین خدا باید به این سمت و سو به خوبی سوق داده شود .

در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز در این جلسه گفت : روشنگری و هدایت جامعه یکی از مهمترین رسالت های روحانیت به شمار می رود .

وی خاطر نشان کرد: اکنون علمای دین در معرفی دین خدا و هدایت بشر رسالت بزرگی را بر دوش دارند و باید تلاش کنند فرهنگ اصیل دینی در جامعه نهادینه شود .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز