خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز گیلان در جلسه مدیریت بحران:

وضعیت انتقال گاز در استان در شرایط مطلوبی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۸۰۲

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: وضعیت انتقال گاز به حوزه های مختلف مصرف کنندگان از جمله صنایع و نیروگاه‌ها بسیار مطلوب است و در مقایسه با سال گذشته با محدودیت کمتری در مصرف گاز نیروگاه ها مواجه هستیم.

به گزارش‌ایلنا از رشت، جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان برای هماهنگی جهت پشتیبانی و آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط سخت و اضطراری برگزار شد.

در این جلسه حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به شرایط مناسب گازرسانی در استان اظهار داشت: وضعیت انتقال گاز به حوزه های مختلف مصرف‌کنندگان از جمله صنایع و نیروگاه‌ها بسیار مطلوب است و در مقایسه با سال گذشته با محدودیت کمتری در مصرف گاز نیروگاه ها مواجه هستیم.

وی اظهار داشت: ما شرایط بحرانی زیادی را در سال‌های گذشته تجربه کرده ایم و با توفیق الهی در همه آنها سربلند بوده‌ایم، لذا لازم است همه واحدها در خصوص آمادگی هرچه بیشتر در مواجهه با شرایط بحرانی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

 اکبر با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه مانیتورینگ، بر رفع نواقص احتمالی از جمله نحوه دسترسی و پایایی سیستم های ارتباطی تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با رعایت صرفه جویی توسط مشترکین در طول فصل زمستان با محدودیت مصرف گاز در هیچ حوزه ای مواجه نشویم.

همچنین در این جلسه هر یک از اعضای کمیته مدیریت بحران ضمن اعلام نظر در خصوص موضوعات مرتبط، آمادگی خود را جهت مقابله با شرایط بحرانی اعلام داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز