خبرگزاری کار ایران

در رشت برگزار می‌شود؛

نشست علمی - تخصصی درباره اسناد جنبش جنگل

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۵۵

به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و با همکاری مدیریت مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان، روز یکشنبه دهم دی ماه نشست علمی- تخصصی درباره اسناد آرشیوی جنبش جنگل برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست علمی که با عنوان "نقش اسناد آرشیوی در بازنمایی نوین جنبش جنگل" برگزار می شود؛ دکتر عباس پناهی عضو هیات علمی پژوهشکده ی گیلانشناس دانشگاه گیلان در باره  تجزیه و تحلیل تاثیر اسناد جنبش جنگل بر قلمرو پژوهشهای تاریخ معاصر، دکتر قربانعلی کنارودی عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در باره ی تجزیه و تحلیل سندشناسی جنبش جنگل و علی امیری از مدیریت مرکز اسناد و کتابخانه  ملی استان گیلان درباره طبقه بندی موضوعی اسناد جنبش جنگل برای حاضران سخرانی خواهند کرد.

بر پایه این گزارش در حاشیه برگزاری این نشست علمی - تخصصی که در پژوهشکده ی گیلانشناسی انجام خواهد شد، اسناد آرشیوی جنبش جنگل هم برای حاضران به نمایش در می آید.

همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از همه ی فرهنگیان، فرهیختگان، دانشگاهیان، علاقه مندان به موضوعات و مباحث تاریخی و پژوهشگران علاقه مند به اسناد تاریخی گیلان دعوت کرد تا در این برنامه و نشست علمی - تخصصی حضور یابند.

به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و با همکاری مدیریت مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان گیلان، پژوهشکده ی گیلانشناسی و انجمن ایرانی تاریخ شعبه ی گیلان یک نشست علمی - تخصصی در باره ی اسناد جنبش جنگل در رشت برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز