خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک شهردار رشت در پی انتصاب احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری رشت

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۱۹۹

شهردار رشت با صدور پیامی انتصاب محمد احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری رشت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی شهردار رشت با صدور پیامی انتصاب محمد احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری رشت را تبریک گفت.

متن این پیام تبریک به این شرح است:

جناب آقای سید محمد احمدی

سرپرست محترم فرمانداری رشت

انتصاب به جا و شایسته شما به عنوان سرپرست فرمانداری رشت را صمیمانه تبریک گفته و توفیقات بیش از پیش جنابعالی را از یگانه خالق هستی مسالت دارم.

مجموعه شهرداری رشت ضمن تبریک و آرزوی توفیق امید دارد با تکیه بر توانمندی هایتان که حاصل بیش از دو دهه مدیریت در استانداری و فرمانداری های گیلان است و با بهره مندی از رهنمود های مقام معظم رهبری و همراهی و همدلی همه دستگاه ها در پیشبرد اهداف و برنامه های در نظر گرفته شده موفق و پیروز باشید.

رمز موفقیت و توسعه رشت را در همدلی، هم افزایی و تعامل دستگاه ها می دانم و در این راستا از هیچ کوششی برای اعتلای جایگاه این شهرستان دریغ نخواهم کرد و مجموعه شهرداری رشت در مسیر پیش رو همراهتان خواهد بود.

اطمینان دارم که در کنار هم فردای بهتری را برای این سرزمین رقم خواهیم زد.

در پناه خداوند منان موفق و موید و پیروز باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز