خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کمیسیون فرهنگی‌شورای شهر رشت مطرح کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت بانک شهر برای تبدیل شدن رشت به مقصد گردشگری

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۴۰۵

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: می‌توان از ظرفیت بانک شهر برای تبدیل شدن رشت به مقصد گردشگری بهره برد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن عاقل منش، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با حضور در غرفه بانک شهر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از زحمات مدیریت و پرسنل این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

محمد حسن عاقل منش در جریان این بازدید اظهار کرد: امیدوارم با آمدن شهردار جدید دکتر نصرتی و شورای پنجم نگاه ویژه ای برای ارتقای عمرانی و آبادانی رشت شود.

وی با اشاره به اینکه در شورای پنجم شعاری را آغاز کردیم که رشت در سال ۲۰۲۰ مقصد نخست گردشگران تبدیل شود، گفت: در سال ۲۰۲۰ از همگان دعوت می کنیم رشت و استان گیلان را به عنوان مقصد اول برای سفرهای خود انتخاب کنند.

رئیس‌کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مردم گیلان مردمی مهمان نواز هستند، خاطرنشان کرد: برای تبدیل شدن رشت به مقصد اول گردشگران نیازمندیم کارگروه ها را فعال کنیم و فضای موجود را مناسب سازی کنیم.

عاقل منش خاطرنشان کرد: در این راستا به مشارکت و همکاری نهادهای مرتبط و سایر دستگاه ها نیازمندیم و همچنین از ظرفیت بانک شهر نیز می توان برای توسعه صنعت گردشگری در رشت و گیلان بهره برد.

وی در پایان از حضور بانک شهر در عرصه فرهنگی نمایشگاه کتاب تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز