خبرگزاری کار ایران

خاوری عنوان کرد:

مشارکت بخش خصوصی در عملیات راهداری زمستانی/ هر ساله 70 درصد حوادث و سوانح طبیعی در گیلان رخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۳۶۰

مدیر کل راه وشهرسازی گیلان گفت:گیلان هرساله پذیرای 30 تا35 میلیون نفر مسافر است، این درحالیست که 70 درصد حوادث و سوانح طبیعی نیز دراین استان رخ می‌دهد واین امر لزوم آمادگی برای مقابله با حوادث، بویژه در فصل زمستان را بیشتر می کند.

به گزارش ایلنا از رشت، باهدف هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مسئول برای کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای، رزمایش راهداری زمستانی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی گیلان برگزار شد.

علی خاوری مدیر کل راه وشهرسازی استان در حاشیه این رزمایش گفت: این رزمایش نمادی از هماهنگی بین دستگاههای اجرایی است که به نحوی در گیر حوادث جاده ای هستند بویژه برای عملیات زمستانی که حاصل این هماهنگی در حوادث سال‌های قبل به خوبی نمایانگر بوده است.

وی افزود: امیدواریم با این هماهنگی در سال‌جاری بتوانیم کمترین خسارت و انسداد در راهها را داشته باشیم ومعبر ایمنی برای تردد کنندگان از راه فراهم آوریم.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان  به مشارکت بخش خصوصی در عملیات راهداری زمستانی اشاره کرد و گفت: بخش های خصوصی زیادی در حوزه وزارت راه وشهرسازی در استان فعالیت دارند واین آمادگی جهت استفاده از امکانات وماشین آلات آنها درمواقع لزوم ایجاد شده است وامیدوارم در سال‌جاری همانند سالهای گذشته عملکرد خوبی به اجرا گذاشته شود.

وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن گیلان و لزوم فراهم آوردن بستر تردد ایمن خاطر نشان کرد: استان گیلان هرساله پذیرای 30 تا35 میلیون نفر مسافر است، این درحالی است که 70 درصد حوادث وسوانح طبیعی نیز دراین استان رخ می دهد واین امر لزوم آمادگی برای مقابله با حوادث،  بویژه در فصل زمستان را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز