خبرگزاری کار ایران

با توجه به پیش‌بینی هواشناسی برای گیلان

رژه ناوگان خودرویی شهرداری در رشت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۸۰۹

معاون خدمات شهری شهرداری رشت از برگزاری رژه ناوگان خودرویی شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه دمای هوای رشت در روز جمعه هفته جاری با توجه به پیش بینی هواشناسی به سه درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد افزود : درصدد شدیم تا این کاهش دما را دست کم نگیریم و برای سنجش آمادگی شهرداری رشت رژه ناوگان خودرویی شهرداری را برنامه ریزی کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت از برگزاری رژه ناوگان خودرویی شهرداری در روز سه شنبه۱۴ آذر خبر داد و گفت: این مانور ساعت ۱۰ صبح از میدان گیل به سمت میدان مصلی برگزار می شود.

علی مقصودی تعداد خودورهای حاضر در رژه ناوگان خودرویی را ۷۵ عدد اعلام کرد و گفت: حدود ۱۷ دستگاه خودروی تیغه برف روب،خودروهای لودر،آتش نشانی،بیلبکهو و ...حضور دارند.

وی هدف از برگزاری رژه ناوگان خودرویی شهرداری رشت را ایجاد امنیت و آرامش روانی در شهروندان عنوان کرد و گفت: با برگزاری رژه ناوگان خودرویی می خواهیم به شهروندان نشان دهیم شهرداری در صورت وقوع بحران احتمالی از آمادگی کامل برخوردار است.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خاطرنشان کرد: برای برگزاری رژه ناوگان خودرویی با پلیس راهور و دستگاه های مربوطه هماهنگی لازم انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز