خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رشت مطرح کرد:

مدیر سازمان عمران، برنامه خود را برای توسعه کارخانه آسفالت ارائه دهد/ تامین کننده آسفالت و مجری یک نفر باشد

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۱۵۲

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رشت بیان کرد: بنده سازمان عمران را به عنوان مجری می‌بینم و مدیر عامل سازمان عمران، برنامه مشخص خود را برای توسعه کارخانه آسفالت ارایه دهد.

به گزارش ایلنا از رشت،‌رییس کمیسیون عمران شورا ی شهر رشت گفت:  در دو نشست پی در پی، وضعیت آسفالت شهر رشت آسیب شناسی شد و امروز تلاش داریم با حضور شهردار رشت، یک برنامه عملیاتی برای بهبود کیفیت روکش معابر شهری تدوین نموده و در قالب یک طرح به صحن شورا ببریم.

رضا رسولی تاکید کرد: وضعیت کنونی آسفالت شهر به نحوی است که اموال بیت المال حیف و میل می شود و شهروندان نیز ناراضی هستند.

وی در حضور شهردار گفت: ابتدا باید مشکل را در یک ساختار سیستمی بررسی کرده و مکان هایی که روکش آسفالت شده و  پی در پی تخریب و مجدد مرمت می شود،  بررسی کرد.

رسولی تاکید کرد: یکبار باید از مردم عذرخواهی کرده و از آنان همراهی بخواهیم تا با توقف اجرای روکش های نامناسب، یکبار برای همیشه وضعیت آسفالت شهر را فنی حل کنیم.

وی بر نظارت و تضمین آن نیز تاکید کرد و اظهار کرد: یک نفر ناظر در سازمان عمران عملا نمی تواند بر آسفالت همه مناطق نظارت کند بنابراین باید سیستم نظارت بر اسفالت را نیز تهیه کنیم.

وی ادامه داد: اکنون پل های ساخته شده نیز مورد پایش قرار نگرفته است تا ببینیم آسفالت اجرا شده بر این پل ها طی این سالها تا چه انداره  دچار خستگی اسفالت  شده است و آیا نیاز به ترمیم کیفی دارد.

رسولی گفت: پیشنهاد ما این است که تامین کننده اسفالت و مجری یک نفر باشد تا همان یک دستگاه پاسخگوی خرابی ها باشد.

رئیس کمیسیون عمران افزود: بنده سازمان عمران را به عنوان مجری می بینم  و مدیر عامل سازمان عمران، برنامه مشخص خود را برای توسعه کارخانه آسفالت ارایه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز