خبرگزاری کار ایران

تا ۱۷ آبان در نگارخانه مارلیک رشت برگزار می‌شود؛

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی «چرخ رنگی ٢» در رشت

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۷۷۴

دومین نمایشگاه گروهی نقاشی "چرخ رنگی" با آثاری از هنرمندان متفاوت جسمی و ذهنی ساکن تا 17 آبان در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر نقاشی خواهد بود.

به گزارش‌ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی‌گیلان، این نمایشگاه با کوشش آزاده بشارتی عکاس و مربی نقاشی کودک برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مذکور شامل ١٠٠  نقاشی با تکنیک های پاستل، ماژیک و اکرلیک آفریده شده و به صورت قاب شده از ١٩ نقاش می باشد که در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت .

"چرخ رنگی٢" حاصل تلاش نوزده انسان متفاوت جسمی و ذهنی هشت تا پنجاه ساله آسایشگاه معلولین رشت است که از سیزده تا هفدهم آبان ماه در نگارخانه مارلیک رشت برگزار می شود.

هنرمندانی که نقاشی آنها در این نمایشگاه دیده خواهد شد عبارتند از: ذبیح جهانگیری، زینب حاجی پور، آزیتا مهجانی، گلشن مهرپسند،پوریا آبخشک، پویا عوض خواه، پوریا تلاشگر نیا، اسماعیل نصیری، مهتاب ضراب نیا، پیمان آراء، مهدی فداکار، حامد حیدری، فاطمه‌رحیمی، حمید علیان، اکبرعباسی،حسین جلیلی، دانیال شاد نیک، علی حیدری و رضا یوسفی.

افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ سیزدهم آبان ماه با حضور هنرمندان متفاوت خود برگزار می‌شود.

نمایشگاه مذکور از ١٣ الی ١٧ آبان ٩٦ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر نقاشی خواهد بود.

گالری مارلیک در شهر رشت، ابتدای خیابان سعدی ، مجتمع خاتم الانبیا (ص) واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز