خبرگزاری کار ایران

همراه با شعار رسیدن از کمیت به کیفیت مطرح شد؛

تأکید مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بر تداوم روند کیفی‌سازی خدمات

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۹۷

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به روند رو به اتمام عملیات توسعه شبکه بر افزایش کیفیت خدمات همراستا با شعار شرکت ملی گاز" رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها" تاکید کرد. .

به گزارش ایلنا از رشت، اکبر درخصوص مصرف گاز در  گیلان اظهار داشت: هدف شرکت گاز استان گیلان تحویل 6.9 میلیارد مترمکعب گاز بصورت ایمن و پایدار به مشترکین گاز در استان است که تاکنون و پس از گذشت 7 ماه از سال، 3 میلیارد متر مکعب از آن محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به روند رو به اتمام عملیات توسعه شبکه بر افزایش کیفیت خدمات همراستا با شعار شرکت ملی گاز" رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها" تاکید کرد و به تشریح وضعیت مشترکین در گیلان و اهم اقدامات کیفی صورت گرفته در شرکت گاز گیلان پرداخت.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین راستا از اجرای پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین خبر داد و بر لزوم ادامه روند کیفی سازی خدمات در شرکت گاز تاکید کرد.

اکبر در پایان ابراز امیدواری کرد تا ارزیابی خوبی از شرکت گاز گیلان صورت بپذیرد و نتیجه آن سبب یادگیری و افزایش سطح تجربه همه کارکنان و به تبع آن بهبود اقدامات در مجموعه شرکت ملی گاز و شرکت های تابعه شود.

شایان ذکر است شرکت گاز استان گیلان جز شرکت های متقاضی تندیس در فرایند ارزیابی تعالی و سرآمدی شرکت ملی گاز می باشد که از تاریغ 13 لغایت 16 آبان توسط یک تیم شش نفره مورد ارزیابی قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز