خبرگزاری کار ایران

با هدف جذب سرمایه گذاران صورت گرفت؛

حضور شهردار رشت در نمایشگاه بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۵۲

سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت با حضور مسعود نصرتی میزبان مدیران و مسئولان سرمایه‌گذاری شهرداری های کلانشهرها و سرمایه‌گذاران مشتاق جهت سرمایه گذاری در شهر رشت شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت، سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت در روز دوم نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با حضور مسعود نصرتی شهردار رشت میزبان مدیران و مسئولین سرمایه گذاری شهرداری‌های کلانشهرها و سرمایه گذاران مشتاق جهت سرمایه گذاری در شهر رشت شد.

صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین که رزومه قابل قبولی در زمینه ارائه خدمات گردشگری ، ایجاد سایت و بانک اطلاعات گردشگری قزوین جذب گردشگران خارجی ، احیاء اماکن تاریخی و برگزاری تورهای یک روزه در قزوین داشتند ابراز تمایل جهت سرمایه گذاری در پروژه‌های گردشگری شهر را نمودند.  

در ادامه انبوه ساز برتر سال ۹۵ هولدینگ عتیق نقش جهان در غرفه شهرداری رشت توضیحاتی در خصوص پروژه های اجرایی خود در اصفهان مانند بازار طلا، جواهرات و عتیقه، مجموعه‌های مسکونی ، مجموعه های تجاری و اداری و ... ارائه کرد و آمادگی خود را برای مشارکت در احداث و راه اندازی پروژه های بزرگ ساختمانی اعلام داشت.

آبتن و افشاری ، روسا و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرداری تهران از میهمانان دیگر غرفه شهرداری رشت بودند. این دو تن ابراز امیدواری داشتند، که با توجه به توانمندی و تعصب کاری نیروهای سرمایه گذاری شهرداری رشت و شناختی که از تفکرات دکتر نصرتی دارند در آینده ای نزدیک شاهد اقدامات موثر در زمینه جذب سرمایه گذار و زمینه رقم خوردن چندین پروژه مشارکتی قابل قبول در رشت خواهیم بود. 

همچنین به شهرداری رشت پیشنهاد شد پس از نشست مدیران سرمایه گذاری کلانشهرها که آذرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، نشست بعدی به میزبانی شهرداری رشت و در کلانشهر رشت برگزار شود.

شرکت آذر ستارخان ارس که پروژه مجتمع تجاری ستارخان ارس از پروژه شرکت مذکور است، جهت مشارکت در پروژه های شهری رشت ابراز تمایل کردند.

ارتباط خوب و روحیه همکاری شهرداری رشت و شهرداری شیراز سبب شد چندتن از اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز جهت مذاکره ، همفکری و در میان گذاشتن مسائل و گپ های قانونی سرمایه گذاری، فرایند ها و سقف اختیارات شهردار در مباحث سرمایه گذاری ، میهمان شهردار رشت و مدیران سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت گردند.

وی اعتماد به شخص اول شهرداری و تفویض اختیارات مناسب به شهردار را در پیشبرد پروژه های سرمایه گذاری از دلایل اصلی موفقیت شهر شیراز دانست.

همچنین سرمایه گذاران در زمینه احداث هتل به شهرداری رشت معرفی شد.

سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارومیه نیز فرصت را جهت تبادل نظر و پرزنت پروژه های سرمایه گذاری و تبادل سرمایه گذاران غنیمت شمردند.

در ادامه همچنین مدیرکل و جمعی از مدیران اداه کل اقتصاد و دارایی استان کردستان ضمن دیدار با  نصرتی ، در خصوص مباحث سرمایه گذاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

روز پرکار سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت با ابراز تمایل چندتن از ایرانیان مقیم در عمارات و دبی در خصوص سرمایه گذاری در گیلان و خصوصا رشت به پایان رسید.

حضور نصرتی در نمایشگاه و اهمیت دادن به مباحث سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران با رویکرد معادله برد-برد ، تلاش همه جانبه نیروهای سازمان سرمایه گذاری با مدیریت خانم گل احضار و ابراز تمایل سرمایه گذاران بالقوه ، همه مقدمات شروع پروژه های مشارکتی در رشت که اشتغال زایی، خدمات رسانی و درآمد زایی را به دنبال خواهد داشت، رقم بخورد.

همچنین به جهت عملکرد خوب غرفه گیلان و شهرداری رشت از سازمان سرمایه گذاری شهرداری جهت حضور در هشتمین همایش شهر ایده آل و نمایشگاه سرمایه گذاری در دی ماه ۱۳۹۶ دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز