خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا :

بسیج دانش‌آموزی باید الگوی رفتار و عمل باشد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۹۴۶

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بسیج دانش آموزی باید الگوی رفتار و عمل باشد و با توجه به ظرفیت‌های این تشکل نقش آنها در توسعه کشور بسیار مهم است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی در دیدار با دانش آموزان بسیجی شهرستان آستارا ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید فهمیده و تبریک روز بسیج دانش آموزی، این تشکل را یک سرمایه در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام عنوان کرد.

وی افزود: یکی از اهداف حضرت امام راحل در تشکیل بسیج استفاده از ظرفیت‌های بدنه اجتماعی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و نظام بود که به دلیل شرایط زمانی و درگیری کشور با جنگ تحمیلی بخش قابل توجهی از این ظرفیت مردمی در مسیر دفاع از کیان ایران اسلامی قرار گرفت و ما شاهد نقش آفرینی های بی مانندی توسط بسیج مردمی در دوران پر افتخار دفاع مقدس بودیم که شهید فهمیده محصول همان تفکر بوده است.

وی اظهار داشت: پس از دوران دفاع مقدس و در عرصه های مختلف با رهنمود های مقام معظم رهبری با فراگیر شدن فعالیت های بسیج شاهد پویایی این نهاد در حوزه های مختلف اجتماعی فرهنگی و سازندگی بوده ایم.

وی یادآور شد: امروز در مسیر همان تفکر حضرت امام شاهد نقش آفرینی بسیجیان هستیم و اگر در دوران دفاع مقدس شهید فهمیده الگوی نوجوانان دانش آموز بود اکنون چهره هایی چون شهید حججی که تعلیم دیده مکتب انقلاب اسلامی می باشد، الگوی ایثار و از جان گذشتگی در راه انقلاب اسلامی و ارزش های نهفته در آن است.

فرماندار آستارا با اشاره به وجود عرصه های فراگیر حضور دانش آموزان بسیجی یاد آور شد: اکنون شما باید بتوانید با بهره مندی از دانش و توانایی های فردی در هر حوزه ای که می توانید در مسیر بالندگی کشور نقش آفرینی کنید و فرق هم نمی کند که در عرصه های علمی باشد یا فرهنگی و هنری و یا حوزه های دفاعی و دینی بلکه داشتن تفکر خدمت به کشور و نظام مهم و اساسی است.

وی ادامه داد: در شهرستان آستارا نیز این امادگی وجود دارد تا از قابلیت ها و توانمندی دانش آموزان بسیجی استفاده شود و تنها نیازمند برنامه های این تشکل هستیم .

وی افزود: دانش آموزان بسیجی باید در هر عرصه ای به عنوان الگو میدان دار تحولات باشند.

در ادامه این جلسه فرمانده بسیج دانش آموزی آستارا نیز ضمن تشکر از فرماندار برای شرکت در این نشست از حمایت های وی از بسیج دانش آموزی در اجرای برنامه های آن  تقدیر کرد.

فرماندار آستارا در این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به اعضای برگزیده بسیج دانش آموزی از آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز