خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی 99 درصدی جمعیت شهری گیلان از نعمت گاز

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۸۷۲

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به بهره‌مندی بیش از 99 درصدی جمعیت شهری از نعمت گاز گفت:در بخش روستایی نیز بالغ بر 1800 روستای استان با پوشش 95 درصدی از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

به گزارش ایلنا ، شامگاه سومین روز جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی ایثارگران شرکت ملی گاز ایران مراسم شبی با خاطره‌ها با حضور  حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، محمدرضا حصارکی رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران، پاکاری مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان  و جمعی از ایثارگران شرکت گاز در مجتمع آهوان چابکسر برگزار شد.

در این مراسم اکبر به بیان خلاصه‌ای از عملکرد شرکت گاز گیلان پرداخت و اظهار داشت: هم اکنون و پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، 51 شهر از 52 شهر از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، البته آن یک شهر، شهر تاریخی ماسوله می‌باشد که  به دلیل حفظ بافت تاریخی امکان گازرسانی به آن وجود ندارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی بیش از 99 درصدی جمعیت شهری از نعمت گاز افزود: در بخش روستایی نیز بالغ بر 1800 روستای استان با پوشش 95 درصدی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

قرار است تا پایان سال 97 تمام روستاهایی که قابلیت گازرسانی را داشته باشند از نعمت گاز بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز