خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سیاهکل خبر داد:

تصویب بیش از 14 میلیارد ریال اعتبار استانی برای سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۰۰۷

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سیاهکل در خصوص تصویب اعتبارات استانی در سال جاری گفت: 14 میلیارد و 250 میلیون ریال از منابع مختلف استانی همچون تملک دارایی‌ها، 3 درصد نفت و گاز، ماده 180 و متوازن برای6 طرح آبرسانی شهرستان سیاهکل تصویب شد.

به گزارش ایلنا ، اجرای طرح های آبرسانی روستایی شهرستان سیاهکل بدلیل موقعیت جغرافیایی خاص و فقیر بودن منابع آبی این منطقه با دشواری های فراوانی همراه است.

علیرغم این محدودیت ها، به منظور تامین آب آشامیدنی و توسعه شبکه های آبرسانی روستایی این شهرستان طرح های متعددی تعریف شده که مهم ترین آن ها "مجتمع آبرسانی روستاهای شهرستان سیاهکل" است.

معاون مهندسی- توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در این باره گفت: امسال از محل صندوق توسعه ی ملی، اعتباری بیش از 23 میلیارد و 400 میلیون ریال برای تکمیل عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستاهای شهرستان سیاهکل تصویب شد.

جشمید علیپور افزود: با تکمیل این مجتمع به 16 روستای سیاهکل آبرسانی می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 7 روستای این شهرستان در قالب این مجتمع آبرسانی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده اند، خاطرنشان کرد: پیش بینی شده تا پایان سال مالی 96 با تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی به 9 روستای دیگر نیز از طریق این مجتمع، آبرسانی شود.

وی اظهارداشت: خوشبختانه در سال جاری اعتباراتی که از صندوق توسعه ملی برای طرح های آبرسانی روستایی شهرستان سیاهکل تصویب شده نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری داشته است.

به گفته علیپور؛ امسال از محل این صندوق، برای تکمیل طرح تامین آب آشامیدنی روستاهای سیاهکل محله، گیسل تاریکدره و لیش نیز بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تصویب شد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با تخصیص این اعتبارات، طرح های تامین و تقویت آب شرب روستاهای شهرستان سیاهکل با شتاب بیشتری اجرایی و تکمیل شود. 

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سیاهکل نیز در خصوص تصویب اعتبارات استانی در سال جاری گفت: 14 میلیارد و 250 میلیون ریال از منابع مختلف استانی همچون تملک دارایی ها، 3 درصد نفت و گاز، ماده 180 و متوازن برای6 طرح آبرسانی این شهرستان تصویب شد. 

یاسر علیزاده افزود: با اجرای کامل این 6 طرح 20 روستای شهرستان سیاهکل از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز