خبرگزاری کار ایران

روسای هیات های ورزشی گیلان خواستار شدند؛

حمایت یکسان شورای رشت از تمامی هیات های ورزشی

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۰۲

سه تن از رو سای هیات های ورزشی گیلان با حضور در صحن‌جلسات شورای اسلامی شهر رشت خواستار حمایت و توجه یکسان اعضای شورای شهر رشت به تمامی هیات های ورزشی استان شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات کشتی گیلان در ابتدای این دیدار اظهار کرد: ورزش گیلان تنها معطوف به فوتبال نیست و باید از دیگر تیم‌های ورزشی همچون کشتی و... که در مسابقات ورزشی مختلف موفق به مدال‌آوری و کسب عناوین می‌شوند نیز حمایت شود.

نقی هدایتی افزود: با توجه به جایگاه اجتماعی که ورزش فوتبال دارد یقینا باید از حضور تیم‌های فوتبال شهر و استان حمایت صورت بگیرد اما نباید از دیگر تیم های ورزشی این حمایت‌ها دریغ شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مبلغ سه میلیارد تومان توسط شورای شهر رشت به هیات فوتبال گیلان کمک مالی انجام شد، بیان کرد: این در حالی است که سال گذشته هیچ کمکی از سوی اعضای شورای رشت در راستای حمایت از هیات کشتی گیلان انجام نشد.

در ادامه این دیدار رئیس هیات بوکس گیلان نیز اظهار کرد: شورای رشت متعلق به همه هیات های ورزشی شهر است.

امین قاسمی پور افزود: ورزش فوتبال مورد حمایت بخش خصوصی است و بیننده و طرفدار فراوانی دارد اما با این حال تیم های فوتبال شهر قادر به جذب اسپانسر نیستند و حال با این شرایط ورزشی همچون بوکس که یقینا نسبت به فوتبال طرفدار کمتری دارد با مشکلات بیشتری مواجه می باشد.

وی با بیان اینکه هیئت های ورزشی رشت خواهان نگاه حمایتی شورای شهر هستند تصریح کرد: شورای چهارم رشت از ماده ۱۶ که در اختیار اعضای شورا قرار داشت کمک هایی به هیات بوکس گیلان انجام داد و بعد از آن دیگر اقدامی صورت نگرفت.

امین قاسمی پور خواستار تشکیل کارگروه ورزشی در شورای رشت به منظور شناسائی هیئت های فعال ورزشی و مدال آور رشت و گیلان به منظور تقسیم عادلانه بودجه های ورزشی شد.

رئیس هیئت کونگ فو گیلان نیز با اذعان به اینکه کونگ فوی گیلان از رتبه بیست و هشتم به رتبه هشتم کشور ارتقاء یافته است گفت: حدود ده ماه است که مسئول این هیئت را بر عهده گرفته ام و طی این مدت به رتبه هشتم کشور ارتقاء یافته ایم.

مجید مهروانی افزود: یکی از کونگ فو کاران گیلانی به علت توانائی و مهارتش به صورت ثابت در تیم ملی کونگ فو عضویت دارد و اخیرا در تیم  کونگ فو بانوان نیز شاهد افتخار افرینی هایی متعدد بوده ایم.

وی با بیان اینکه خواستار حمایت شورای رشت از تیم های ورزشی مدال آور هستیم گفت: امیدواریم در شورای پنجم به این مهم توجه بیشتری مبذول شود و یقینا با سرمایه‌گذاری بر روی جوانان شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی باشیم.

 در ادامه این دیدار سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر از حضور تعدادی از روسای هیات‌های ورزشی گیلان در ساختمان شورای رشت اظهار کرد: دغدغه هایی که در دیدار امروز با روسای هیات های ورزشی گیلان مطرح شد بحق است.

فاطمه شیرزاد افزود: تیم های داماش و سپیدرود از قدمت بسیار بالایی برخوردارند و سرمایه های اجتماعی انکار ناپذیر رشت هستند.

وی با اشاره به اینکه در شورای چهارم حمایتهای خوبی از هیات های ورزشی انجام شد تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی شورای چهارم در این زمینه تلاشهای خوبی انجام داد.

شیرزاد با اذعان به اینکه در سال ۹۶ بودجه ای برای هیات‌های ورزشی و ورزش محلات رشت اختصاص یافته است بیان کرد: مبلغ نهصد میلیون تومان به منظور حمایت از هیئت های ورزشی و ورزش محلات رشت در سال ۹۶ اختصاص یافته است و ان شاا این سرانه بطور عادلانه تقسیم شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت افزود: حمایت از هیات‌های ورزشی و مدال آوران در دستور کار شورای رشت قرار دارد و باید به این مهم توجه ویژه ای صورت بگیرد.

در ادامه این دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت نیز با اذعان به اینکه قهرمانان و مدال آوران رشته‌های مختلف ورزشی موجب نشاط و سرافرازی شهر و استان هستند گفت: امیدوارم به زودی دیداری با هیات‌های ورزشی شهر رشت داشته باشیم .

محمد حسن عاقل منش افزود: در برنامه ریزی‌های آینده یقینا نگاه حمایتی شورا به هیات‌های ورزشی استمرار خواهد یافت و در بحث ورزش بیشترین رویکرد سازمان فرهنگی - ورزشی‌شهرداری رشت به بحث ورزش همگانی است . 

وی با تاکید به نقش تربیت بدنی در ترویج و حمایت از ورزش بیان کرد: در بحث ورزش دو مقوله پایه ای و قهرمانی مطرح است و ورزش قهرمانی الگویی برای علاقمندان می باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با اشاره به اینکه شهرداری رشت در حد توان به حمایت از تیم های ورزشی خواهد پرداخت گفت: نگاه شورای پنجم رشت حمایت از تیم های ورزشی می باشد و نهادی همچون تربیت بدنی در حمایت از ورزش در راس امور می باشد.

 در ادامه این جلسه نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز اظهار کرد: در شورای چهارم رشت نیز خواستار توزیع عادلانه بودجه اختصاص یافته به هیئت های ورزشی توسط شورا بودم.

حجت جذب افزود: شورای رشت متشکل از یازده نفر می باشد و هر کدام دارای نقطه نظرات مختلفی هستند .

وی با اشاره به اینکه بودجه اختصاص یافته به هیئت های ورزشی و ورزش محلات رشت باید مدیریت شود تصریح کرد: این مهم مطالبه به حق هیئتهای ورزشی است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو هیئت رئیسه کونگ فوی گیلان نیز در این دیدار گفت: یکسری از هیات های ورزشی مظلوم واقع شده اند.

محسن سماکچی افزود: حمایت از ورزش فوتبال امری طبیعی است اما دیگر تیم های ورزشی نیز باید از این حمایت برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز