خبرگزاری کار ایران

کلنگ آبرسانی به گوراب زرمیخ زمین خورد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۶۵

مراسم آغاز پروژه آبرسانی به گوراب زرمیخ با حضور مدیرعامل آبفای گیلان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم آغاز پروژه آبرسانی به گوراب زرمیخ با حضور مدیرعامل آبفای گیلان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار، بخشدار، مسئولان ادارات شهرستان و جمع کثیری از اهالی گوراب زرمیخ در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه در فرهنگ ما آب قداست خاصی دارد گفت: جوامع بشری در کنار آب تشکیل شده و زندگی بدان وابسته است.

وی در ادامه افزود:در استانی پرباران زندگی می‌کنیم ولی به‌دلیل عدم برخورداری در تمامی مناطق از سفره‌های آب زیرزمینی با مشکلاتی مواجه هستیم و باید از فواصل دور نسبت به تأمین آب استان اقدام کنیم.

مدیرعامل آبفای گیلان جمعیت برخوردار از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان را 65٪ جمعیت استان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: طول خط انتقال برای آبرسانی به گوراب زرمیخ 4.2 کیلومتر از چاههای حفر شده  در ماسوله رودخان است.

همچنین فتح‌اللهی فرماندار صومعه‌سرا در سخنانی اظهار داشت: از برکات نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم است و باید تلاش کنیم خدماتی که شایسته مردم است ارائه شود و فضای تعاملی و همکاری ادارات مختلف شهرستان در جذب اعتبارات ملی و اجرای پروژه ها بسیار اثربخش است.

دلخوش نماینده مردم شریف صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی نیزبا تشریح پروژه‌های اجرایی شهرستان اظهار داشت: کارهای اجرایی در شهرستان بدون دغدغه‌های سیاسی توسط فرماندار با قوت دنبال می شود.

در ادامه حجت الاسلام جلالی امام جمعه گوراب زرمیخ ، پیگیری مجدانه فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی را در جذب اعتبار این پروژه بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار محرومیت زدایی از این شهر و پیگیری اجرای پروژه فاضلاب آن شد.

در پایان مردم و مسئولان با حضور در محل اجرای پروژه کلنگ آغاز پروژه و اجرای خط انتقال توسط مسئولان به زمین خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز