خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال:

امنیت امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۶۶

فرماندار ماسال گفت: امنیت امروزمان را مدیون خون شهداء از جمله شهدای گرانقدر نیروی انتظامی هستیم.

به‌گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم‌ن‍ژاد صبح امروز درجلسه ستاد گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با نثار درود به ارواح پاک شهدای گرانقدر نیروی انتظامی گفت: این شهدای گرانقدر با نثار جان خود، امنیت را برای‌مان به ارمغان آورده اند و در همین زمینه با توجه به کنترل مرزها و اشرار، همواره تهدیدات در کمین آنان است و اخبار جانفشانی های ایثارگرانه آنان به ما می رسد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در بسیاری از شئون و برنامه های شهرستان همواره نقش آفرین است، افزود: این عزیزان علیرغم کمبود امکانات، هیچگاه از اجرای ماموریت ها و وظایف خویش شانه خالی نکرده اند.

فرماندار ماسال با اشاره به برخی از ناهنجاری‌ها و مسائل مدیریت شهری، اظهار داشت: با وجود برخی از کاستی های قدیمی در زمینه مدیریت شهری مانند فقدان پارکینگ و عدم ساماندهی کسبه ها، نیروی انتظامی به وی‍ژه راهنمایی و رانندگی سهم بسزایی در کنترل ترافیک و بهبود امور شهر می‌تواند ایفا کند.

قاسم نژاد با تاکید بر لزوم همکاری همه ی ادارات  در راستای برگزاری پرشور برنامه های هفته نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: این هفته فرصت خوبی جهت اطلاع‌رسانی خدمات و عملکرد نیروی انتظامی و آگاه سازی عموم مردم به موارد ایمنی در راستای پیشگیری از وقع جرم است.

فرمانده ی انتظامی شهرستان ماسال نیز در ادامه این جلسه گفت: همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی بیش از 100 برنامه ی فرهنگی اجتماعی پیش بینی شده است.

سرهنگ اصلانی ادامه داد: ارائه گزارش عملکرد نیروی انتظامی در نمازجمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و گلباران مزار شهداء از جمله برنامه‌های این هفته است که با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان ماسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز