خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا:

بزرگترین درس عاشورا زیر بارمنت و زور دیگران نرفتن است

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۱۸

فرماندار صومعه سرا گفت: بزرگترین درس عاشورا زیر بارمنت و زور دیگران نرفتن است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه ستادساماندهی زائرین اربعین حسینی ضمن تبریک آغاز مدارس به همه دانش اندوزان و طلاب و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم تاکید کرد: عزت و افتخار امروز ایران در منطقه وجهان مدیون خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس است و همه مسئولان باید از فرهنگ ایثار و شهادت واز خود گذشتگی شهدا در اجرای برنامه های خود الگوبرداری کنند.

علی فتح اللهی بابیان اینکه درس ایثار,فداکاری وگذشت بالاترین درس عاشورابه جوامع بشری است گفت:فرهنگ عاشورایی در تمام زوایای فردی یک شخص رسوخ کرده وسبب ایجاد چنین صحنه های بی بدیلی میشود,که میتواند برای هر جامعه ای اتفاقات خوبی را رقم بزند.

فرماندار صومعه سرا اظهار داشت:امسال مقارن شدن محرم با هفته دفاع مقدس رنگ وبوی دیگری را بهمراه دارد,زیرا فلسفه هر دو حرکت عاشوراودفاع مقدس به یک ریشه معنوی ومقدس میرسد.

وی افزود:حرکت عاشورادنیا را متحول کرده با وجود گذشت اینهمه سال هر ساله باشکوه تر وپرشورتر از سال گذشته برگزار میشود,واین بدین معناست ،که نام عاشورا هنوز در لوح زرین تاریخ اسلام پررنگ وبیاد ماندنی است.

فرماندار صومعه سرا عنوان کرد:همانگونه که امام راحل فرمودند: این محرم وصفر است که اسلام را زنده نگه می دارد در واقع، عدم بصیرت و شناخت درست از عاشورا نیز انسان را به بیراهه می کشاند.

وی گفت: بزرگترین درس عاشورا زیر بار منت و زور دیگران نرفتن است .

وی گفت: اربعین برای ما فرصتی است که باز هم اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا ثابت کنیم و داعش را که زائیده تفکرات شوم استکبارجهانی است متهم کرده و نابود سازیم.

فرماندار در پایان با اشاره به اینکه هر سال برگزاری مراسم ها,تکایاواحسانات وخیرات بدون درنظر گرفتن اعتبارات صورت گرفته اظهارداشت : باید مردم را راغب کنیم که بیش از پیش در اینگونه فعالیتها مشارکت داشته ووظیفه ادارات تبلیغات پسندیده فرهنگی است تااثرات وبرکات خوبی بدنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز