خبرگزاری کار ایران

در پنج ماه نخست امسال صورت گرفت؛

معرفی 222 طرح صنعتی به بانک‌های عامل

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۱۹۳

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: در پنج ماهه نخست 222 طرح صنعتی به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد آراسته در جلسه کارگروه رفع موانع تولید با اعلام اینکه در پنج ماهه نخست 222 طرح صنعتی به بانک های عامل استان معرفی شده اند اظهار داشت: برای افزایش حمایت از بنگاه های صنعتی و تولیدی استان مبلغ 250 میلیارد تومان تسهیلات به ازای این طرح ها معرفی و مصوب شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان افزود: در همین راستا تاکنون 295 طرح در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی نیز به مبلغ 50 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده است که لازم است بانک های عامل استان در سرعت پرداخت تسهیلات مساعدت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: طرح هایی که در گذشته در کمیته کارشناسی بررسی شده و در کارگروه مصوب و به بانک ها معرفی شده اند در هنگام پرداخت وام نیاز به طی نمودن مراحل کارشناسی ندارند.

محمد آراسته ادامه داد: هدف سازمان در ارائه تسهیلات و حمایت از تولید، روان سازی خدمات برای متقاضیان است لذا اعتقاد داریم که تسهیل در امور و حذف بروکراسی اداری زائد بسیار لازم و ضروری است.

سرپرست سازمان در ادامه گفت: میزان اشتغال ایجاد شده در بخش تولید و تجارت استان به 4020 نفر با سرمایه گذاری بیش از 300 میلیارد تومان رسیده است که پیش بینی می شود این میزان در نیمه دوم سال به مراتب افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز