خبرگزاری کار ایران

طی تعطیلات اخیر صورت گرفت

توزیع بالغ بر ۱۳ میلیون لیتر بنزین در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۶۳۹

طی تعطیلات روزهای اخیر ۱۶، ۱۷ و۱۸ شهریور ماه امسال ۱۳ میلیون و ۴۷۹ هزار لیتر بنزین (معمولی و سوپر) در استان گیلان توزیع شد .

به گزارش ایلنا از رشت، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان بیان کرد : افزایش میزان مسافرت های تابستانی به دلیل چند روز تعطیلات متوالی ، مصرف ششصد و ۱۳ هزار لیتر بنزین سوپر و ۱۲ میلیون و ۸۶۶ هزار لیتر بنزین معمولی را  در گیلان به ثبت رساند  این درحالی است که میزان متوسط مصرف روزانه بنزین در استان گیلان دو میلیون ۶۰۰ هزار لیتر  است.

بیشترین حجم مصرف بنزین در تعطیلات اخیر روز پنجشنبه (۹۶/۶/۱۶) چهارمیلیون و ۸۱۳ هزار لیتر وکمترین آن روز جمعه (۹۶/۶/۱۷) سه میلیون و ۸۶۱ هزار لیتر است.

همچنین استان گیلان دارای نه ناحیه (مرکزی رشت،لاهیجان،رودسر،انزلی،رودبار،تالش،فومن،صومعه سرا،آستارا ) است که با توزیع چهار میلیون و ۹۹ هزار لیتر بنزین  در ناحیه مرکزی رشت طی چند روزتعطیلات اخیر بالاترین رقم مصرف رابه خود اختصاص داده است .

همچنین طی همین مدت به دلیل موقعیت استراتژیک انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت به مناطق همجوار (شهرستانهای ؛ چالوس ، تنکابن، رامسر ، اردبیل وخلخال) پنج میلیون و ۷۴۸ هزار لیتر بنزین ارسال شد .

بیشترین میزان ارسال فرآورده به مناطق همجوار سه میلیون و ۸۲۸ هزار لیتر بنزین مربوط به شهرستانهای ( تنکابن ، رامسر و چالوس ) و کمترین آن یک میلیون و ۹۲۰ هزار لیتر بنزین  شهرستانهای (اردبیل و خلخال) است.

بیشترین میزان توزیع بنزین به مناطق همجوار دو میلیون و ۲۳۹ هزار لیتر روز پنجشنبه (۹۶/۶/۱۶) و کمترین آن روز شنبه (۹۶/۶/۱۸) یک میلیون و ۶۲۳ هزار لیتر بوده است . 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز