خبرگزاری کار ایران

بهر‌ه‌برداری از 8 پروژه راهسازی در لاهیجان ، فومن و املش

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۲۸۸

همزمان با هفته دولت،5 پروژه راهسازی در شهرستان لاهیجان ، 3 پروژه راهسازی در شهرستان املش و 2 پروژه آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته دولت 5 پروژه راهسازی در شهرستان لاهیجان ، 3 پروژه راهسازی در شهرستان املش  و 2 پروژه آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.

 کامبیز نظری‌فر رئیس اداره راه و شهرسازی لاهیجان در جریان افتتاح همزمان پروژه های راهسازی این شهرستان اظهار داشت : 4 پروژه آسفالت راه روستایی به طول حدود 6 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر 10600 میلیون ریال و پروژه بهسازی آسفالت سوستان –کاهبیجار شهرستان لاهیجان به طول 1.800 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر  2700 میلیون ریال با حضور امام جمعه ، نماینده مردم شریف لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

امید یزدان داد رئیس اداره راه و شهرسازی فومن از افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی کمسر شهرستان فومن به طول یک کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸0۰ میلیون ریال و پروژه آسفالت راه روستایی دارباغ  به طول ۱۱۰۰متر و با هزینه ای بالغ بر ۲0۰۰ میلیون ریال و با حضور فرماندار و مسئولین محلی خبر داد و گفت با بهره برداری از این پروژه ها بیش از 250 خانوار از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار شدند.

فرزاد دل آرام رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان املش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایى و باهنر، اظهار داشت: پروژه های روکش آسفالت راه روستایی سورکوه-مشکله، هلوسراى علیا و سوخته کیش جمعاً به طول 5.8 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ٩240 میلیون ریال در هفته دولت و با حضور فرماندار، نماینده مردم شریف شهرستان هاى رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: با اجرای این پروژه، تعداد بیش از ٦٥٠ خانوار از نعمت راه آسفالته مناسب بهره‌مند شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز