خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش:

هفته دولت فرصتی برای ایجاد فضای امید نسبت به نظام مردم‌سالاری دینی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۴۱۲

فرماندار تالش گفت: هفته دولت فرصتی برای ایجاد فضای امید مضاعف در مردم نسبت به نظام مردم سالاری دینی است.

 به گزارش ایلنا از تالش، جلسه نهایی برنامه‌ریزی هفته دولت با حضور فرماندار تالش معاونین فرمانداری، بخشداران و تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن فرمانداری تالش برگزار شد‌.

فرماندار تالش ضمن گرامی داشت یادواره شهیدان رجایی و باهنر و اهمیت خدمات این شهدای گرانقدر در بدنه نظام تاکید کرد: نامگذاری یک هفته بنام دولت بمناسبت سالروز شهادت خادمان دولت در واقع نشانگر الگوسازی ارزشمند خدمات این قبیل افراد در راستای نیل به موفقیت های دولت های مختلف است.

فرماندار تالش با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته مشارکت های مردمی اذعان داشت: نظام مردم سالاری دینی را میتوان بعنوان یک نظام الگوی جهانی موفق معرفی کرد چرا که در این نظام مردم بمعنای واقعی در همه ابعاد حکومتی نقش دارند وامید است دولت دوازدهم نیز  همانند دوره قبل همواره با تاسی از ارزش های نظام مردم سالار دینی فعالیت مستمر خود را از سر گیرد و با تبعیت از مقام معظم رهبری و ارزش های انقلاب و نظام مردم سالار دینی به مقاصد مورد هدف با موفقیت دست یابد.

 مهدوی خاطرنشان کرد:تمامی دستگاه های اجرایی، اداری،فرهنگی، ورزشی و اجتماعی موظفند شرح کامل خدمات بانجام رسیده خود را تا هفته دولت ارائه دهند.

وی تصریح کرد:این گفتن ها و شواهد دلیل بر خودستایی دولتمردان نیست بلکه برای ایجاد شور و شعف و امید و آگاهی بخشی به مردم در جهت شناخت فعالیت های دولت در راستای پیشرفت توسعه و ابادانی کشور است.

 

این مقام مسئول خطاب به دولتمردان تاکید کرد در فضای اطلاع رسانی و فعالیت در بحث های فرهنگی. ورزشی.بهداشت و درمان، دامپزشکی و عشایر و شیلات و.. مواردی که مردم معمولا از خدمات دولت بی اطلاع هستند، جدیت بیشتری برای اگاهی آنها صورت گیرد تا از نگرانی هایشان کاسته شده و فضای اعتماد سازی و مشارکت بین مردم و مسولین بیشتر شود.

فرماندار تالش از افتتاح پروژه شاخص سد لاستیکی در شهرستان با حضور استاندار در هفته ی دولت خبر داد و در پایان از تلاش و برنامه ریزی های دولت تدبیر در به ثمر رساندن پروژه های مفید و موثر با وجود شرایط سخت تحریم و محدودیت های بودجه تقدیر و اظهار امیدواری کرد که شروع کار دولت جدید همچون گذشته با نشاط بوده و هرچه بیشتر شاهد عمران و آبادانی و سربلندی ایران عزیز باشیم و بتوانیم در پایان نیز کارنامه ی درخشانی از خدمت رسانی به مردم ارایه دهیم.

در ادامه سید جلال سید محمدی معاون سیاسی فرمانداری نیز در این جلسه نکاتی را متذکر شد و خطاب به مسئولین ذی ربط گفت:هفته ی دولت فرصتی است برای دولتمردان تا عملکرد خود و دولت کنونی را برای مردم به تصویر بکشند.برای تحقق این مهم نیاز است که دستگاه های مختلف از تمامی ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی در این برهه استفاده کنند

وی اشاره کرد با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرستان تالش و همچنین تعداد پروژه های انجام شده در طول یکسال گذشته طوری برنامه ریزی خواهیم کرد که از هر بخش چند نمونه از پروژه های محوری شهرستان مورد افتتاح قرا  گیرد.

معاون سیاسی فرمانداری با بیان اینکه مردم اگر از خدمات صادقانه و بی وقفه ی دولت مطلع شوند با اعتماد و اعتقاد بیشتری درباره ی دولت سخن خواهند گفت تاکید کرد:از شما مسئولین انتظار داریم توجهات لازم را در زمینه ی اطلاع رسانی میدانی و آگاهی رسانی صحیح و فعالیت های تبلیغاتی با  تمام توان خود بانجام رسانید بطوریکه تصویر میدانی فضای شهرستان در هفته ی دولت برای مردم نوید یک اتفاق و حرکت تازه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز