خبرگزاری کار ایران

پذیرش 30 هزار خانوار فرهنگی در مراکز اسکان آموزش وپرورش گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۹۸

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از پذیرش و اسکان 30 هزار و 579 خانوار فرهنگی به تعداد 110 هزار و 85 نفر در مراکز اسکان این استان خبر داد.

به گزارش  ایلنا مهدی حاجتی با اشاره به فراهم کردن امکانات لازم برای پذیرش مسافران تابستانی در سراسر  گیلان، اظهار کرد: در این راستا ۹ مرکز رفاهی در استان به تعداد ۱۳۸ اتاق و ۵۵۵ تخت تدارک دیده شده است.

وی  افزود: شهرهای آستارا، انزلی و آموزش و پرورش ناحیه دو رشت بیشترین جذب مسافر را در بین شهرهای استان تاکنون داشته اند و بیشترین مسافر هم از استانهای خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و اصفهان وارد گیلان شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان  با بیان اینکه ۲۲۱ مدرسه در سراسر استان گیلان پذیرای مسافران تابستانی هستند، افزود: هزار و ۸۰۷ کلاس درس با کیفیت های ویژه، الف و ب  نیز در طول تعطیلات تابستانی در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.

 حاجتی با اشاره به آغاز مسافرت های تابستانی خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز مسافرت های تابستانی تاکنون ۶۲۲ خانوار فرهنگی در مراکز اسکان ستاد اسکان فرهنیگان استان گیلان پذیرش شده اند.

وی به شرایط پذیرش مهمانان فرهنگی اشاره کرد و گفت: مهمانان فرهنگی در بخش حضوری با مراجعه به ۳۴ پایگاه ستاد اسکان استان و همچنین در بخش اینترنتی از تاریخ اول تیر تا دوم شهریور می توانند با مراجعه به سایت  نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام کنند.

 در تابستان سال گذشته ۸۶ هزار و ۳۵۷ خانواده به تعداد ۳۴۶ هزار و ۴۸۱ نفر از شهرهای مختلف گیلان دیدن کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز