خبرگزاری کار ایران

به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت؛

برگزاری اولین کارگاه ساخت مجسمه با کاه و کلش

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۸۹

نخستین کارگاه ساخت مجسمه با کاه و کلش به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت و همزمان با برگزاری دومین جشنواره جوکول در پیاده راه مرکزی رشت در حال برگزاری می باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، نخستین کارگاه ساخت مجسمه با کاه و کلش به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت و همزمان با برگزاری دومین جشنواره جوکول در پیاده راه مرکزی رشت در حال برگزاری می باشد.
نرجس محجوب در مراسم افتتاح این جشنواره اظهار داشت: فضاهای شهری بسترهای تعاملات اجتماعی را فراهم می کنند.  
رئیس‌سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت ضمن اشاره به نقش موثر حضور شهروندان و شادابی آنها در پویایی شهر افزود: تعاملات اجتماعی با برگزاری جشنواره ها و رویدادهای آیینی و سنتی تحکیم می یابد و جشنواره ی جوکول نیز یکی از رویدادهایی است که تعامل بین شهروندان و فضاهای شهری را افزایش می دهد.
وی در ادامه به اولین کارگاه ساخت مجسمه با کاه و کلش اشاره کرد و اظهار داشت: این کارگاه تجربه ای نو است که شهروندان را برای انجام یک فعالیت هنری گرد هم  می آورد. 
شایان ذکر است  این کارگاه از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۰ مرداد ماه (صبح ها ازساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۳:۳۰ ) در پیاده راه فرهنگی شهر رشت دایر می باشد.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز