خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه اول برای برق گیلان در شاخص عملکرد صحیح سیستم حفاظتی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۵۸۲

شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در شاخص عملکرد صحیح سیستم حفاظتی با میزان 77/96 درصد در سال 95، در صدر شرکت های برق منطقه ای کشور قرارگرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، حمزه عیسی زاده مدیر دفتر فنی انتقال و رابط روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان  در خصوص کسب این رتبه برتر بیان داشت: شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در شاخص عملکرد صحیح سیستم حفاظتی با میزان 77/96 درصد در سال 95 ، در صدر شرکت های برق منطقه ای کشور قرارگرفت . میانگین عملکرد کل این شاخص در شبکه برق ایران 98/82 %می باشد.

 مدیر دفتر فنی انتقال در خصوص سوابق درخشان برق منطقه ای گیلان در شاخص عملکرد صحیح سیستم های حفاظتی، بیان داشت:  بررسی ها نشان می دهد در نمودار میانگین شاخص عملکرد صحیح سیستم های حفاظتی، شرکت برق منطقه ای گیلان در سال های 91 تا 95 نیز با 64/91 % حائز رتبه اول گردیده است.

وی افزود: خوشبختانه درصد حوادث ناشی از تنظیم ، لاجیک یا طراحی نامناسب سیستم حفاظتی نسبت به کل حوادث ناشی از عملکرد ناصحیح سیستم های حفاظتی و همچنین درصد حوادث ناشی از اشتباه عوامل انسانی نسبت به کل حوادث ناشی از عملکرد ناصحیح سیستم های حفاظتی در سال 1395 در شرکت برق منطقه ای گیلان  به صفر رسیده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز