خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال تاکید کرد:

لزوم تامین زیرساخت مناسب جهت فعالیت‌های فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۸۸

فرماندار ماسال در دیدار با سرپرست کانون پرورش فکری گیلان بر ضرورت تامین زیرساخت های مناسب فرهنگی به ویژه در بخش فعالیت های کودکان و نوجوان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم‌نژاد در نشست با اسفندیار ضیائی، سرپرست کانون پرورش فکری گیلان اظهار‌داشت: فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری کانون و هم‌چنین ورود هدفمند این مجموعه فرهنگی به عرصه‌ فعالیت‌های علمی فرصتی ارزشمند برای آینده‌سازان ایران اسلامی است.

وی در عین‌حال از توانمندی مربیان کانون سخن‌گفت و با اشاره به اثر‌بخشی فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری تصریح کرد: شور و نشاط حاکم بر برنامه‌ها بستری مناسب برای همراهی خانواده‌ها با این مجموعه‌ی فرهنگی فراهم‌کرده است.

قاسم‌ نژاد در ادامه استمرار در امر آموزش را بسیار حائز اهمیت ارزیابی‌کرد و با اشاره به خواسته‌های کانون در زمینه توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی، بر همراهی مسوولان استانی با برنامه‌های این نهاد فرهنگی تاکید‌کرد.

فرماندار ماسال همچنین با اشاره به فعالیت های مناسب فرهنگی کانون پرورش فکری در ماسال و شاندرمن، گفت:فرمانداری ماسال نیزهمواره سعی‌کرده است با کمک در جهت‌تامین زیرساخت‌های‌مناسب،‌ از این فعالیت‌های فرهنگی حمایت نماید.

اسفندیار ضیائی سرپرست کانون استان گیلان نیز در این دیدار، نگاه فرهنگی فرماندار ماسال را مایه‌ی دلگرمی فعالان حوزه‌ی فرهنگ توصیف‌کرد و با بیان این‌که بذرباشی در حوزه کودک ونوجوان رشد و تعالی آینده‌سازان را به دنبال خواهد‌داشت افزود: توجه مسوولان استانی بستری مناسب برای مجموعه‌های فرهنگی همچون کانون فراهم‌می‌کند تا بیش از پیش در مسیر ارتقای توان‌مندی کودکان و نوجوانان گام ‌بردارند.

ضیائی در ادامه فرصت‌های پیش‌رو و زمینه‌های همکاری‌های مشترک کانون و مسوولان شهرستان ماسال را یادآور‌شد و با اشاره به پیشینه‌ی کانون پرورش فکری گفت: کودکان و نوجوانان همواره درحال پرسشگری هستند و از این رو ایجاد دریچه‌های تازه در ارایه‌ی فعالیت‌های کانون همواره مد نظر تصمیم‌گیرندگان این مجموعه قرارداشته و دارد.

وی در همین زمینه به بهره‌گیری کانون از فن‌آوری‌های روز پرداخت و تصریح‌کرد: کانون همواره از فن‌آوری به عنوان ابزاری ارزشمند برای ارایه‌ی فعالیت‌های کودک و نوجوان محور بهره‌گرفته و دراین مسیر با برپایی کارگاه‌های علمی و راه‌اندازی سایت‌های کودک و نوجوانان گامی موثر برداشته است.

یادآورشدن نگاه ویژه کانون به مثلت «کانون، عضو و خانواده» از دیگر محور‌های سخنان ضیائی در این نشست بود و وی ضمن تشریح اثر‌بخشی این امر، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در گسترش این هم‌گرایی‌ها تاکید‌کرد.

این مسئول فرهنگی در ادامه به دیگر فرصت‌های پیش رو اشاره کرد و با مهم ارزیابی‌کردن راه‌اندازی سالن نمایش فیلم و هم‌چنین فروشگاه و نمایشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی گفت: همراهی مسوولان در جهت توسعه، تجهیز و بهسازی فضا‌های آموزشی به تحقق این امر کمک می کند.

در ادامه این دیدار که با حضور مسئولان مراکز فرهنگی هنری ماسال و شاندرمن صورت‌گرفت، قربان خوشحال، معاون فرماندارماسال و  سید رضا صفوی بخشدار شاندرمن از فضا‌ی آموزشی کانون‌های ماسال و شاندرمن بازدید کردند و ضمن نیازسنجی، با مربیان و اعضای این مراکز دیداری صمیمانه داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز