خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان مطرح کرد

ضرورت نگاه فرابخشی به گردشگری گیلان/ ماسال شهرستانی با پتانسیل بالا در حوزه گردشگری طبیعی و تاریخی

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۹۱۸

رضا علیزاده ماسال را شهرستانی با پتانسیل بالا در حوزه گردشگری طبیعی و تاریخی خواند که درصورت لحاظ نمودن نگاهی فرابخشی به رشد و توسعه پایدار می انجامد.

به گزارش ایلنا از ماسال، رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان و معاونان وی به همراه کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با حضور در شهرستان ماسال از پروژه ها و تاسیسات فعال و نیز در حال ساخت گردشگری بازدید کردند.

رضا علیزاده در حاشیه بازدید از گورستان باستانی اسبه ریسه ماسال که سال گذشته مورد کاوش های باستان شناسی قرار گرفت،ماسال را شهرستانی با پتانسیل بالا در حوزه گردشگری طبیعی و تاریخی خواند که درصورت لحاظ نمودن نگاهی فرابخشی به رشد و توسعه پایدار می‌انجامد.

وی تخصیص اعتبارات لازم جهت اجرای پروژه های جدید در حوزه گردشگری و صنایع دستی را خواستار شد و افزود:با توجه به باستانی بودن برخی نقاط  ماسال و لزوم انجام فعالیت های باستان شناسی بعنوان سند هویت بخش برای شهرستان نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و استانی بیشتری هستیم.

کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه استانداری گیلان نیز با ابراز خرسندی از توسعه گردشگری در شهرستان ماسال و همت مسئولان استانی و شهرستانی برای تحقق این ام،ماسال را از نقاط طبیعی و تاریخی ممتاز استان قلمداد کرد که ظرفیت جذب حداکثری گردشگران داخلی و خارجی بالایی دارد.

وی؛ طبیعت بکر،پیشینه تاریخی و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی ماسال را عناصری کارآمد در مسیر توسعه این شهرستان خواند و گفت:در سایه تعاملات دولتی با بخش خصوصی می توان آینده خوبی را برای این منطقه متصور شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز