خبرگزاری کار ایران

توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گیلان انجام شد؛

رفع تصرف و خلع ید حدود 18 هزار مترمربع از اراضی دولتی شهرستان‌های لنگرود و انزلی

کد خبر : ۵۱۲۷۴۱

حدود 18 هزار مترمربع از اراضی دولتی استان گیلان توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان رفع تصرف و خلع ید شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ شهریار نظمی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان اذعان داشت:  با تلاش و پیگیری مأموران یگان حفاظت اراضی ملی و همکاران اداره املاک و حقوقی  اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان  و با هماهنگی مراجع محترم قضایی و همکاری مأموران نیروی انتظامی و اخذ حکم قضایی ، از حدود 18  هزار مترمربع از اراضی دولتی شهرستان های لنگرود و انزلی رفع تصرف و خلع ید به عمل آمد.

سرهنگ نظمی  ادامه داد: ارزش تقریبی این املاک رفع تصرف شده بالغ بر 37 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ اراضی ملی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و تلاش گسترده به منظور حراست از بیت‌المال گفت: با متصرفین با هماهنگی مراجع قضائی و انتظامی برابر قانون برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

سرهنگ نظمی از همه مردم عزیز استان خواست به محض مشاهده و اطلاع از تصرفات غیرقانونی ، تغییر کاربری های غیر مجاز و تعرضات به بیت المال ،  با شماره تلفن 33119472-013 (یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان) تماس حاصل نموده و اطلاع رسانی نمایند و  چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز