خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام ستارگان- منطقه آزادانزلی؛

پیروزی مقصودلو بر سرمربی هلندی تیم ملی ایران/ دومین تساوی شطرنج‌بازان منتخب ایران برابر منتخب جهان

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۴۱۲

در چهارمین روز از برگزاری رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان پرهام مقصودلو قهرمان شطرنج ایران در برابر ایوان سوکولف از کشور هلند به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، سومین دور از رقابت‌های بین المللی شطرنج جام ستارگان به روش استاندارد با دومین تساوی پیاپی شطرنج بازان قهار ایرانی با نتیجه ۳.۵ بر ۳.۵  برابر ستارگان شطرنج جهان به پایان رسید.

در چهارمین روز از برگزاری رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان که در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی این منطقه در حال برگزاری است و در سومین دور رقابت‌ها به روش استاندارد مسعود مصدق پور استاد بین‌المللی شطرنج کشورمان توانست التاج سفرلی استاد بزرگ کشور آذربایجان را مغلوب کند و پرهام مقصود لو قهرمان شطرنج ایران در برابر ایوان سوکولف از کشور هلند به پیروزی دست یافت.

همچنین لوک وان ولی ، استاد بزرگ شطرنج از کشور هلند توانست محمد امین طباطبایی استاد بین المللی تیم منتخب شطرنج ایران را شکست دهد و سیدخلیل موسوی استاد بین المللی شطرنج کشورمان نیز نتیجه بازی را به آلکسی شیروف مرد افسانه ای شطرنج جهان از کشور لتونی واگذار کرد.

 در ادامه رقابت ها احسان قائم مقامی کاپیتان تیم ملی شطرنج کشورمان در رویارویی با  بادور جوابا  استاد بزرگ شطرنج از کشور گرجستان و پویا ایدنی شطرنج باز قهار کشورمان در برابر ون یانگ ، استاد بزرگ شطرنج از کشور چین به نتیجه تساوی رضایت دادند .

همچنین رقابت بین لازارو باتیستا بروزون ، استاد بزرگ شطرنج کشور کوبا و علیرضا فیروزجا استاد بین المللی شطرنج کشورمان  به نتیجه تساوی ختم شد تا دو تیم منتخب ستارگان ایران و جهان در سومین دور از رقابت های شطرنج جام ستارگان به نتیجه تساوی سه و نیم  رضایت دهند.

تیم ستارگان شطرنج جهان تا این دور از رقابت های دومین دوره بین المللی جام ستارگان در مجموع امتیازات تیمی نیز 4 بر 2  از تیم ستارگان شطرنج ایران پیش است و در امتیازات انفرادی نیز تیم ستارگان جهان با نتیجه 11 بر 9 و نیم در جایگاه بالاتری از تیم ستارگان شطرنج ایران تا به اینجای رقابت ها قرار دارد.

در مسابقات ستارگان نوجوانان ایران نیز در بخش ۱۰ سال هیراد صابری ، امیر مهدی نظام دوست و شروین رفیق و در بخش ۱۴ سال آرین برادران تمدن ،  پروا بهزاد نظیف و پارسا جعفری در جایگاه اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

گفتنی است مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان تا 27 تیر ماه همه روزه از ساعت 4 در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار میشود.

پیروزی مقصودلو بر سرمربی هلندی تیم ملی ایران/ دومین تساوی شطرنج‌بازان منتخب ایران برابر منتخب جهان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز