خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش:

دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به جایگاه زنان در جامعه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۴۹۵

فرماندار تالش گفت:دولت تدبیر و امید نسبت به نقش و جایگاه زن در اجتماع جامعه نگاه ویژه ای داشته است.

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با حضور فرماندار تالش،معاون سیاسی به منظور تقدیر ازجمعی از بانوان محجبه  کارمند در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته عفاف و حجاب خاطرنشان کرد : کسانی که حتی نیم نگاهی به نقش و جایگاه زنان جهان پیش از اسلام داشته باشند،درک این امر که اسلام چه جایگاه ویژه ای برای زن قائل شده است برایشان ساده تر است.

مهدوی افزود:می‌توان به جرات گفت شان و منزلت و فضیلت و آزادگی که دین مبین اسلام برای جایگاه اجتماعی زنان قایل شده است،دربسیاری از کشورهای دنیای امروز که ادعای برابری حقوق زن و مرد را دارند به معنای واقعی برای زنان قایل نیستند.

وی گفت : قصد تخطئه هیچ نظامی را نداریم  اما منظور از نکات ذکر شده این است که آنچه  در جامعه ما ملموس و مشهود است حضور پر رنگ و موثر زنان در تمامی فعالیت های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی مهم کشور است و ما هیچ تفاوتی در امر مدیریتی زن و مرد قایل نیستیم.چه بسا حتی زنانی که جایگاه های برتری از مردان را با تلاش خود و اثبات حقانیت و توانایی هایشان کسب کردند و این باعث افتخار و بالندگیست که زنان ما همپای مردان  و در چارچوب نظام جمهوری اسلامی با قوت هرچه تمام تر برای رسیدن به اهداف عالی نظام تلاش می کنند.

نماینده عالی  دولت با اشاره به حضور زنان  روستایی با لباس محلی در جلسه تصریح کرد : بانوان زحمتکش و اصیل روستایی ما که با گام های خستگی ناپذیر خود سنگرهای تولید  و اشتغال را بیش از پیش حفظ و تقویت می کنند،از برکات نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرماندار تالش تاکید کرد : با توجه به نگاه ویژه ای که دولت تدبیر و امید نسبت به نقش و جایگاه زن در اجتماع وحتی  در بخش های اداری و اجتماعی جامعه داشته است،امیدواریم که بتوانیم با تلاش و تدبیر موثر این جایگاه را همچنان حفظ کرده و بطور شایسته از آن تقدیر کنیم.

سید محمدی معاون سیاسی فرماندار نیز در ادامه ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب گفت:اهمیت بیش از پیش به موضوع عفاف و حجاب می تواند در سلامت اجتماعی جامعه ما تاثیر مستقیم و موثری داشته باشد.

وی افزود: عفاف و حجاب همانند سنگری  محکم برای حفظ سلامت و استحکام خانواده و جامعه  اسلامی است که با تعلیم و تربیت صحیح فرزندان‌مان در این باره می توانیم ثمره  آن را در جامعه به طور محسوس مشاهده کنیم.

دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به جایگاه زنان در جامعه دارد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز