خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان مطرح کرد:

احداث کتابخانه‌های مدارس احداثی استان با رویکرد محله‌ای

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۴۷۶

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان درجلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز استان بیان داشت: کتابخانه های مدارس احداثی استان با رویکرد محله‌ای و استفاده عموم احداث می‌شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، مقدم مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز استان که در استانداری برگزارشد با تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت ها جهت توسعه کتابخوانی افزود: استان گیلان دارای ظرفیت‌های فرهنگی بسیاری‌است که اگر در کوتاه مدت از آن بهره‌گرفته شود می‌توانیم ظرف 2 تا سه سال آینده سرانه فضای کتابخانه ای را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر توسعه کتابخانه مدارس اذعان کرد: باید فضای آموزشی مدارس را در جهت توسعه کتابخانه ها به صورت مشارکتی مورد بهره برداری قرار دهیم.

 مقدم با بیان اینکه مدارس گیلان با رویکرد کتابخانه ایی احداث می‌شوند، افزود: پیشنهاد می شود، کتابخانه این مدارس صبح ها جهت استفاده دانش آموزان و عصرها جهت استفاده عموم قرار گیرند.

وی تصریح کرد: تمامی مدارس خیرساز استان از سال 93 به بعد که در معابر اصلی احداث گردیده اند دارای کتابخانه مجهز هستند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تاکید کرد: در تلاشیم تا مدارس خیرساز استان را  نیز متناسب با نیاز منطقه به کتابخانه جهت استفاده عموم مجهز کنیم.

وی خواستار انعقاد تفاهمنامه فی مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و آموزش و پرورش جهت استفاده مشارکتی از کتابخانه های مدارس برای تقویت فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه فضای مطالعه استان شد و گفت: با این کار ظرف 2 سال آینده سرانه فضای مطالعه استان به میانگین کشوری هم خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز