خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر:

دهیاران حلقه وصل بین مردم و دولت هستند

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۰۹۱

فرماندار رضوانشهر بیان کرد: دهیاران حلقه وصل بین مردم و دولت هستند.

به گزارش‌ایلنا از رضوانشهر ، فرماندار رضوانشهر در جمع دهیاران این شهرستان‌ضمن‌تبریک روز دهیار از زحمات و تلاش‌های همه آنان و پیگیری امور در عرصه های گوناگون با توجه به وظایفی که قانون مشخص کرده، تقدیر کرد.

 حسنی پور به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: وظیفه ما حفظ و صیانت از آرای مردم و حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری در انتخابات بود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رضوانشهر در میزان رأی به رئیس جمهور منتخب و مشارکت حداکثری در استان مقام اول را کسب نمود، گفت: 81 درصد مردم فهیم شهرستان به سیاست ها ، برنامه ها و عملکرد دولت جناب آقای دکتر روحانی رأی دادند و ایشان به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب شدند، وظیفه ما است که در همین راستا برای توسعه و عمران و آبادانی شهرستان تلاش کنیم.

فرماندار رضوانشهر افزود: دهیاران در عرصه عمران و توسعه روستا نقش مهمی دارند و حلقه وصل بین مردم و دولت هستند لذا باید با تعامل و مشارکت مردم روستا پیگیر امورات در حوزه های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و غیره باشند.

وی ضمن اشاره به موضوع اشتغال که مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است، افزود: باید با فراهم سازی زیرساخت های لازم شهرستان را همگام با کشور به سمت توسعه همه جانبه و شکوفایی پیش ببریم،لذا دهیاران طرح هایی که می توانند در روستاها اشتغال ایجاد نمایند را شناسائی و نسبت به فعال نمودن آن به منظور رشد اقتصادی اهتمام ورزند.

 حسنی پور ضمن تأکید بر نظافت ، تفکیک و جمع اوری زباله در روستاها افزود: حفظ محیط زیست و پسماند را در روستاها جدی بگیرید و ضمن فرهنگ سازی در این زمینه ، تلاش مضاعف داشته باشید.

فرماندار رضوانشهر خواستار رسیدگی و رفع مشکلات مردم روستا توسط دهیاران شدند و افزود: دهیاران بر اساس اولویت بندی در خصوص پروژه های عمرانی، رفع ضعف برق ،بهداشتی ، بافت روستایی، آب شرب، گاز رسانی، آسفالت راه های روستایی، طرح های گردشگری و همچنین نسبت به انجام بموقع بودجه و تفریق بودجه دهیاریها اقدام نمایند.

همچنین  ابراهیم چراغی معاون فرماندار رضوانشهر نیز در این نشست ضمن تبریک روز دهیار به موضوع سواحل و امنیت اجتماعی در شهرستان پرداخته و تأکید نمود: کلیه دهیاران شهرستان از جمله دهیاران ساحلی بر اطلاع رسانی و رعایت شئونات اسلامی و نظافت نوار ساحلی اهتمام ویژه داشته باشند.

در پایان فرماندار رضوانشهر لوح تقدیر و هدایایی به 6 نفر از دهیاران نمونه شهرستان اهداء کرد از زحمات آنان در امر خدمت رسانی به روستائیان و مردم فهیم شهرستان تقدیر کردند.

دهیاران حلقه وصل بین مردم و دولت هستند

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز