خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان هجران غم‌انگیز دکتر اعتصامی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۷۴۵

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با صدور پیامی ، هجران غم انگیز معاون فرهنگی اجتماعی سابق سازمان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، بدنبال دریافت خبر درگذشت دکتر منصور اعتصامی معاون سابق فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان طی پیامی ضایعه سنگین و جبران ناپذیر فقدان این اندیشمند فرزانه و فرهیخته حوزه فرهنگ و اخلاق را به تمامی همکاران و جامعه علمی کشور تسلیت عرض کرده و برای آن مسافر کوی معبود آمرزش و غفران الهی و جهت بازماندگان صبر وشکیبایی آرزو کرد.

در این پیام آمده است : با کمال تاسف مطلع شدیم قامت مملو از عشق و محبت اندیشمند فرزانه و استاد مسلم عرصه اخلاق و فرهنگ دکتر منصور اعتصامی با تسلیم در برابر مشیت الهی سرتعظیم فرود آورده و به سرای باقی هجران نموده است .

بی تردید فقدان این چهره ماندگار سازمان تامین اجتماعی ضربه ای سنگین برای تمامی دوستداران و همکارانش خواهد بود .

دربخش دیگری از این پیام آمده است : بی شک خدمات ارزنده و برنامه های مختلف شکل گرفته در زمان مدیریت ایشان بمنزله یادگارهایی گرانقدر که نشأت گرفته از روح والا و اندیشه ژرف این انسان وارسته و خداجو است بعنوان مستنداتی ارزشمند درکارنامه خدمتی و عمر گرانمایه آن تازه سفر کرده در جهت کرامت بخشیدن و منزلت دادن به جامعه شرکای اجتماعی برای همیشه خواهد درخشید .

طرحهای بزرگ و ملی همچون کرامت رضوی(اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس)، بصیرت علوی(اعزام بازنشستگان به کربلای معلی)، نسیم سلامت (برنامه‌های ورزشی بازنشستگان)، تبیین مفاهیم بیمه و اقتصاد مقاومتی از طریق دانشگاهها ، بازدیدهای دانش آموزی از شعب تامین اجتماعی بمنظور آشنایی نسل فردا با مفاهیم بیمه ای ، چاپ کتاب خاطرات ماندگار بازنشستگان ، تدوین بروشورهای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی ونشستهای تعاملاتی با شرکای اجتماعی ، تلاش بمنظور انتفال موضوعات بیمه ای به کتب درسی ودانشگاهی ، طرح هر روز یک آیه از کلام ا.. وحی و...که بر اساس نگرش و رویکرد اتخاذی این استاد عرصه فرهنگ واخلاق در سالهای اخیر اجرایی گردید جملگی گواهی بر اراده وعزم راسخ ایشان در توسعه مصادیق فرهنگی و تقویت سرمایه های اجتماعی را دارد .   

همچنین روابط عمومی اداره کل و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان گیلان طی اطلاعیه های جداگانه ای ضمن تسلیت به تمامی همکاران و جامعه علمی کشور ، برای این مسافر کوی دوست آرزوی غفران و آمرزش الهی و جهت خانواده داغدار و دوستدارانش صبر وشکیبایی از یزدان پاک آرزو نمود .  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز