خبرگزاری کار ایران

نماینده آستارا در مجلس خبرداد:

اختصاص اعتبار برای تکمیل استخر ورزشی آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۰۷۹

نماینده آستارا از اختصاص اعتبار برای تکمیل استخر ورزشی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، 17 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استخر ورزشی این شهرستان از وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافت که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.

ولی داداشی بیان کرد: این طرح به لحاظ مشکلات اعتباری راکد مانده بود و تکمیل آن با توجه به مستعد بودن جوانان و نوجوانان آستارا در ورزش های آبی ضرورت داشت.

وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی متولی باید به محض تخصیص اعتبار مصوب، تکمیل استخر ورزشی آستارا را با جدیت پیگیری کنند تا به زودی به بهره برداری برسد.

وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز گفت: استخر ورزشی این شهرستان در مجموعه ورزشی وحدت در 2 سال گذشته ، 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما برای تکمیل به اعتبار کلان نیاز داشت.

وی افزود: استخر ورزشی دیگری نیز در دهستان ویرمونی آستارا توسط بخش خصوصی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی درحال احداث است و پیمانکار مربوطه از بابت اجرای آن طلب دارد که در صورت تامین‌تسهیلات بانکی، تا دهه فجر امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: به علت نبود استخر شنا در آستارا علاقمندان به آموزش نجات غریق به شهرستان های اردبیل و انزلی مراجعه می کنند و اگر این نیاز برطرف شود، امکان راه اندازی ورزش های آبی نیز در آستارا فراهم خواهد شد.

خاصی پور گفت: نبود استخر در آستارا فرصت استفاده از آب برای شنا را به فصل تابستان و دریا محدود کرده است و امیدواریم با تکمیل استخرهای ورزشی این شهرستان، زمینه بهره مندی شهروندان و گردشگران از آن در تمام فصول سال فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز