خبرگزاری کار ایران

آیت ا... غرویان:

راهداری مسئولیتی مهم و بسیار ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۸۰۰

آیت ا... غرویان گفت: سلامتی جامعه در گرو وجود راههاست و شما به عنوان متولیان حفظ و حراست از راههای ارتباطی مسئولیتی مهم و ارزشمند را عهده دار هستید.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت ا... غرویان ، استاد برجسته حوزه و دانشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور در جمع کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گیلان، به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در بخش‌هایی از سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت اقدامات حوزه راهداری گفت: سلامتی جامعه در گرو وجود راههاست و شما به عنوان متولیان حفظ و حراست از راههای ارتباطی مسئولیتی مهم و ارزشمند را عهده دار هستید.

آیت ا... غرویان در ادامه افزود: اغلب اقدامات راهداری در راستای ، خدمت کردن به مردم بطور غیر مستقیم نظیر اجرای خط کشی های جاده،گاردریل‌ ها و....است .

سلامتی مردم در جاده ها مرهون خدمات پنهانی و غیر علنی شماست که این امر بسیار ارزشمند بوده و مصداق بارز اطعامهای غیر علنی ائمه اطهار بویژه امام حسن مجتبی(ع) است. وی سپس با اشاره به این نکته که ماه مبارک رمضان یک کلاس و کارگاه فشرده خودسازی می باشد،خاطر نشان نمود: در ماه مبارک رمضان باید تمرین کنیم که از روزمره گی فاصله بگیریم ، در طلب کسب معنویت حقیقی بکوشیم که اصل دینداری و خداپرستی بر معنویت استوار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز