خبرگزاری کار ایران

رئیس فرهنگ و ارشاد تالش مطرح کرد:

رعایت مسایل اخلاقی در انتخابات باعث حفظ عزت نفس مردم می شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۳۳۰

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش گفت: اگر در انتخابات پیش رو مسایل اخلاقی و اصول اسلامی را رعایت کنیم کرامت انسانی و عزت نفس مردم حفظ می‌شود.

به گزارش ایلنا از تالش، باتوجه به فرارسیدن زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، جلسه ای با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش و مسئولان مراکز تحت پوشش (چاپخانه، کانون آگهی و تبلیغات) در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بهرام خوشحال رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه‌گفت: درسطح شهرستان تالش ١٤ باب چاپخانه ، ١٣ باب کانون آگهی و تبلیغات دارای مجوز و مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: چاپخانه ها وکانون‌های آگهی و تبلیغات از همکاران فرهنگی و فعال این اداره و شهرستان هستند.

این مقام مسئول در ارتباط با انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای  گفت : اکنون در برهه‌ای حساس از زمان قرارگرفته ایم . برهه‌ای که تعیین کننده است . برهه ای که سرنوشت کشور راتعیین می‌کند . ما به عنوان یک ایرانی مسلمان در برابر دین وایمان، کشور و آیندگان خود مسئولیت داریم.

خوشحال افزود: باید با حضور درانتخابات وانتخاب افردشایسته و اصلح درآبادانی و پیشرفت بویژه صدور انقلاب و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی سهیم باشیم . همه ما وظیفه شرعی و میهنی داریم ضمن اینکه خود درانتخابات پیش رو شرکت نماییم بلکه دیگران را نیز جهت حضور درصحنه و در پای صندوق های رای تشویق نماییم. باید کمک کنیم فضای سالمی برای انتخابات ایجاد کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش همچنین گفت: باید از هرگونه تخریب و تهمت و شایعه سازی و مسموم کردن فضای انتخابات و تشتت وتفرقه خودداری کنیم. اگر مسایل اخلاقی و اصول اسلامی را رعایت کنیم کرامت انسانی و عزت نفس مردم حفظ می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز