خبرگزاری کار ایران

در مستند تلویزیونی اقتصاد پویا مطرح می‌شود؛

معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی از شبکه یک سیما

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۲۵۲

"اقتصاد پویا" نخستین برنامه مشارکتی تلویزیونی سازمان منطقه آزاد انزلی در شبکه‌های سراسری کشور در سالجاری است که به منظور آشنایی بیشتر با ظرفیت ها و توانمندی های این منطقه در زمینه اجرای بند یازدهم اقتصاد مقاومتی، فعال سازی واحدهای تولیدی راکد تولید شده است.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، با مشارکت شبکه ۱ سیما " شبکه هر ایرانی" و این سازمان، برنامه مستند گزارشی تلویزیونی "اقتصاد پویا" تولید و از این شبکه سراسری کشور در حال پخش است. این برنامه تلویزیونی با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و گروه اجتماعی شبکه اول سیما در اسفند سال گذشته تولید شده است.

اقتصاد پویا یک برنامه ده قسمتی تلویزیونی است که هر شب ساعت 20.30 به مدت ده دقیقه پخش می‌شود و تاکنون چهار قسمت آن پخش و از یکشنبه این هفته تا هفته بعد شش قسمت باقی مانده نیز از این شبکه پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است "اقتصاد پویا" نخستین برنامه مشارکتی تلویزیونی سازمان منطقه آزاد انزلی در شبکه های سراسری کشور در سالجاری است که به منظور آشنایی بیشتر با ظرفیت ها و توانمندی های این منطقه به ویژه اقدامات انجام شده این سازمان در زمینه اجرای بند یازدهم اقتصاد مقاومتی، فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، حمایت از شرکت های تولیدی دانش بنیان در راستای دست یابی به اهداف مناطق آزاد در سند چشم انداز ایران 1404 با رویکرد گزارشی-اطلاع رسانی تهیه، تولید شده است.

برنامه تلویزیونی مشارکتی "اقتصاد پویا" دارای بخش های معرفی فعالان اقتصادی داخلی و خارجی منطقه، فعالیت های تولیدی و اشتغالزایی در سطح منطقه و در نهایت ارائه گزارشی از زیرساخت های عمرانی، ترانزیتی و گردشگری احداث شده در سالهای اخیر است.

این مستند اقتصادی با هدف معرفی توانمندیهای مناطق آزاد کشور با همکاری شبکه اول سیما تهیه و پخش می شود که نخستین مجموعه آن در ده قسمت برنامه های تلویزیونی به فعالیت های منطقه آزاد انزلی اختصاص دارد که تهیه کننده و کارگردان آن محمد پیروزرام بوده و با اجرای میلاد شیران از این شبکه سراسری کشور پخش می شود.

گفتنی است در تعطیلات نوروزی سالجاری، برنامه تلویزیونی "ترنم بهار" ویژه جشنواره نوروزی این منطقه با مشارکت شبکه استانی باران به صورت زنده از استودیو منطقه آزاد انزلی تولید و در شبکه باران و شبکه جهانی جام جم  پخش می شد که با استقبال بینندگان این شبکه ها  همراه بود و علاوه بر این برنامه زنده رادیویی بنفشه گل نیز از شبکه رادیویی گیلان روزانه سه ساعت به صورت زنده از این منطقه به معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری، بازرگانی، صنعتی منطقه آزاد انزلی می پرداخت که جزو پرمخاطب ترین برنامه های رادیویی نوروزی استان گیلان در نوروز امسال بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز