خبرگزاری کار ایران

تا ۲۰ فروردین برگزار می‌شود:

نمایشگاه عکس «سوختن و به جا ماندن» در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۸۶۳

نمایشگاه عکس «سوختن و به جا ماندن» از تاریخ ١٥ الی ٢٠ فروردین در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپاست.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، در نمایشگاه عکس «سوختن و به جا ماندن» ٤٠ عکس توسط سیده فروغ فلاح شمسی از نقوش بجا مانده در کف قابلمه ها و ماهیتابه ها به نمایش گذاشته شده است. عکس‌ها بازتاب غذاهایی هستند که در حین پخته شدن بخشی از آنها در کف قابلمه مانده  و ایجاد اشکالی هنری نموده اند و هر کسی با دیدن آنها حس متفاوتی را می تواند تجربه کند.

فروغ شمسی متولد ١٣٤٣ بوده و در رشته‌های مختلف هنری از جمله رشتی‌دوزی، فرش و گلیم، باتیک، خوشنویسی، موسیقی و آواز فعالیت می‌کند.

او از سال ١٣٨٩ به عنوان مدرس آواز بانوان در آموزشگاه های موسیقی فعالیت می‌کند. همچنین تاکنون در نمایشگاه‌های مختلف گروهی صنایع دستی مشارکت داشته است. این بانوی هنرمند فضاها و ایده‌های زیادی در زندگی روزمره خود برای ثبت و نشان دادن به زبان هنر ذهنش را مشغول کرده که تصمیم دارد با شیوه های مختلف و نوآورانه آنها را به مخاطبین عرضه کند.

برای تهیه این عکس‌ها ٣ سال وقت صرف‌شده؛ وی فرایند ذهنی خود را در قالب عکس از باقی مانده غذا در ته دیگ به صورت عکس به ثبت رسانده است.

این نمایشگاه از تاریخ ١٥ الی ٢٠ فروردین از ساعت ١٦ الی ٢٠ در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز