خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود:

بهره برداری از پروژه های گردشگری و صنایع دستی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۲۲۲

پروژه های گردشگری و صنایع دستی در گیلان با حضور روحانی رییس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی استاندار گیلان به ویژه برنامه های تدوین شده  سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: بهره برداری از طرح روستای بدون بیکار دهنه سر شیجان واقع در بخش خمام شهرستان رشت یکی از طرح های مهم خواهد بود.

 وی به بیان اهمیت پروژه مذکور در توسعه استان پرداخت و  اظهار داشت: این طرح با استفاده از 40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید به مرحله اجرا درآمده که توانسته برای 187نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کند.

نجفی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح روستای بدون بیکار، روستاییان به تولید صنایع دستی و محصولاتی که توان عرضه مستقیم آن را دارند و با طبیعت منطقه سازگار است، اقدام می نمایند که این امر علاوه بر ایجاد اشتغال، در رونق گردشگری حلال ، جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: در روستای دهنه سر شیجان خمام با حمایت صندوق کارآفرینی امید ، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان و دستگاه های مختلف در بخش های گردشگری طرح های اقامتگاه بوم گردی، تالاب گردی، سایت پرنده نگاری، صنایع دستی، رستوران و غذاهای محلی، سایت سوارکاری، سایت بازی تراپ و پینت بال، سایت اطلاعات گردشگری برای ریشه کنی بیکاری به اجرا درآمده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: پروژه‌های یاد شده یا بصورت حضوری توسط رئیس جمهوری و یا به دلیل تعدد طرح ها به صورت ویدئو کنفرانس ، با دستور ایشان و حضور وزرا در محل پروژه ها به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز