خبرگزاری کار ایران

در بازدید نوروزی صورت گرفت؛

تجلیل از تامین اجتماعی گیلان به پاس همکاری در پروژه مهردانش آموزان استثنایی

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۰۷۵

رئیس آموزش وپرورش استثنایی گیلان درحاشیه دیدار نوروزی با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از تلاش های انجام شده به منظورحمایت از خانواده های تحت پوشش این دانش آموزان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی بلوک اصلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در حاشیه دیدار نوروزی با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با قدردانی ازهمکاری و مساعدت های جمیل حق پرست به دانش آموزان و آموزشگاه های کودکان استثنایی ضمن ارج نهادن به ارزش آفرینی و کوشش های ایشان در اجرای پروژه مهر ٩٥ ، از تلاش های انجام شده بمنظور حمایت از خانواده های تحت پوشش این دانش آموزان تقدیر کرد.

در این نشست همچنین لوح سپاس معاون وزیر ورئیس سازمان آموزش و پرورش کشور به پاس تلاش و همت تامین اجتماعی استان در این حرکت ارزشمند به جمیل حق پرست اهداء شد .

در بخشی از این لوح آمده است :

تلاش خالصانه وصادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است که نتیجه این بذرافشانی درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط وزیبا برای کودکان این سرزمین خواهد بود .

شایان ذکر است تامین اجتماعی استان گیلان در زمره ادارات پیشتاز در پروژه مهر قلمداد می شود که علاوه بر مشارکت در این طرح، بصورت مستقل حمایت از خانواده های دانش آموزان استثنایی تحت پوشش سازمان را نیز دنبال می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز