خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان مطرح کرد:

دولتمردان برای خدمت به مردم کشور اهتمام دارند

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۵۵۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان در نشست هم‌اندیشی با مجمع نمایندگان استان درباره نحوه توزیع بودجه افزود: خدمت به مردم جناح نمی‌شناسد و دولتمردان برای خدمت به تمام مردم کشور اهتمام دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، کیوان محمدی به برخی انتقادها به نحوه توزیع بودجه و تملک دارایی اشاره و تصریح کرد: برخی نحوه توزیع و شاخص‌ها را مکفی نمی‌دانستند و در جلسات مطرح شد که تملک دارایی بر چه اساس توزیع می شود.

وی ادامه داد: همه کسانی که در هر جناحی حضور داشته و در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دارند، همه تلاش شان این است که کشور آرام ، باوفاق و سرافراز باشد.

محمدی افزود: با تایید نهایی ، شاخص ها را برای عرضه به شورای برنامه ریزی آماده و آنجا طرح مسئله و مصوب می‌کنیم که توزیع بودجه و سال های بعد از آن براساس شاخص‌هایی که تایید می شود، انجام شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا، کارشناسان ما شاخص های بیش از یک دهه اخیر را بررسی کرده اند و به نتایجی هم رسیدند که قرار شده این نتایج به مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان ارائه شود تا دیدگاه های خود را تبیین کنند .

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با قدردانی از برگزاری این جلسه برای شفاف سازی شاخص های توزیع بودجه استان گفت: تخصیص اعتبارات و تحقق آنچه در بودجه 96 آمده، حائز اهمیت است.

اسدلله عباسی افزود: در بخش عمرانی در استان نیز فرمانداران عملکرد شهرستان همچون پروژه‌های آب ، راه روستایی و بنیاد مسکن را به نمایندگان ارائه کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فرمانداران باید نمایندگان را در جریان مصوبات شان بگذارند از این رو قبل از آنچه مصوب می کنند، با نمایندگان مشورت داشته باشند و بعد در شورا بررسی و مصوب کنند.

عباسی اذعان داشت: پیشرفت عمرانی پروژه‌ها مشخص و کار شفاف و روشن شود تا نمایندگان نیز بتوانند کمبودها را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز