خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط‌عمومی‌دانشگاه آزاد رشت خبر داد:

اعزام 320 دانشجوی دانشگاه آزاد رشت به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۲۶۷

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد رشت گفت: 320 دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد رشت راهی مناطق دوران دفاع مقدس شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت جهت بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس ، راهی جنوب کشور شدند.
 
مجید مشک بید حقیقی افزود: دانشجویان آگاه و با بصیرت ، گروه کاروان راهیان نور این دانشگاه را تشکیل می‌دهند که برای بازدید از مناطق جنگی و آشنایی با رشادت های جوانمردان هشت سال دفاع مقدس راهی سرزمین مردان خدایی می شوند.
 
وی‌اضافه کرد: در این مرحله  320 دانشجو شامل 160 خواهر و 160 برادر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در قالب هشت دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.
 
مدیر روابط عمومی واحد رشت، ادامه داد: این تعداد دانشجوی بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مدت شش روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند. 

وی اظهار داشت: هدف از اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان، آشنایی بیشتر نسل سوم انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره) ، ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی است. همچنین خودسازی و توجه به انجام فرایض از دیگر اهداف این سفر معنوی خواهد بود.

کاروان زیارتی راهیان سرزمین نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس همچون دهلاویه، شلمچه ، هویزه و ... بازدید می کنند. 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز