خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان مطرح کرد :

تقسیم شادی و اوج همدلی گیلانیان در جشن نیکوکاری/ کمک 10 میلیون تومانی استاندار گیلان به نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۶۶۲

جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در گیلان با حضور استاندار ، مدیرکل کمیته امداد گیلان ، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در یکی از مدارس رشت ، برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در مراسم در جشن نیکوکاری گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و قدردانی از تعامل و همدلی آموزش و پرورش در برگزاری هر چه باشکوهتر این جشن ملی اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن ملی نیکوکاری فراهم آوردن شرایط مناسب برای نیازمندان به ویژه دانش آموزان بی بضاعت در آستانه سال نو است که طی سه روز همزمان با کشور در سراسر گیلان نیز برگزار می شود.

وی شعار امسال جشن نیکوکاری را « بهار همدلی و شکوه مهربانی » عنوان کرد و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم و اهل بیت (ع) در روایات دینی همواره به احسان و نیکوکاری به طرق مختلف سفارش و تاکید کرده اند و  هرکسی با توجه به مسئولیت دینی، انسانی و اجتماعی که دارد باید در این مسیر تلاش کند.

محمدی با بیان اینکه امسال 350 هزار پاکت درسطح مدارس گیلان توزیع شده بود و امروز جمع آوری می شود تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده در مدارس، توسط مدیران بین دانش آموزان بی بضاعت همان مدارس توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان همچنین به برپایی 40 پایگاه ثابت و سیار در شهرستان های استان اشاره کرد و افزود : مردم می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق این پایگاه ها به نیازمندان اهدا کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم نوعدوست گیلان در جشن نیکوکاری سال گذشته مبلغ  2 میلیارد تومان در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان مساعدت کرده اند، گفت: امیدواریم امسال با مشارکت سازمانها و نهادها و همچنین همدلی بیش از پیش خیران و مردم ، جشن نیکوکاری باشکوه تر از همیشه برگزار شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز