خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

تلاش جهت جلب مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۷۶۲

فرماندار رودسر گفت: مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم شده است و اعتقاد داریم با مشارکت و حضور حداکثری مردم شاهد انتخاباتی پرشور، کم نظیر و خیره کننده خواهیم بود .

به گزارش ایلنا از رودسر ، امیر جانبازی رودسری، فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در ابتدای سال آتی اظهار کرد: مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم شده است و اعتقاد داریم با مشارکت و حضور حداکثری مردم شاهد انتخاباتی پرشور، کم‌نظیر و خیره‌کننده خواهیم بود .

فرماندار رودسر، برگزاری انتخابات و مشارکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت کشور را از مصادیق یک جامعه مردم سالار دانست و بیان داشت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از حضور مردم شریف ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های حساس انقلاب بوده و در این بین انتخابات از مهم‌ترین عرصه های بروز این اقتدار است .

وی ابراز امیدواری کرد انتخابات آتی با حضور حداکثری مردم به یکی از صحنه‌های پرشور و نشاط سیاسی کشور بدل گردد و همراهی رسانه‌ها در انعکاس دقیق ، ضمن کمک به انتخابی درست و شایسته از سوی مردم ، زمینه ساز افزایش این شور و نشاط باشد .

جانبازی زمان شروع ثبت‌ نام کاندیدهای شورهای اسلامی شهر و روستا را 30 اسفند سال جاری عنوان نمود و بیان داشت: داوطلبین می توانند  با در دست داشتن مدارک لازم از تاریخ یاد شده جهت ثبت نام به فرمانداری و بخشداری ها مراجعه نمایند .

وی به بیان توصیه های مقام معظم رهبری درباره اجرای انتخابات پرداخت و مواردی چون برگزاری انتخابات براساس قوانین و مقررات ، تلاش در جهت ارتقاء امنیت انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم را از تأکیدات مدام معظم له عنوان نمودند .

جانبازی با اشاره به حساسیت های منطقه ای بیان داشت: نگاه منطقه به ویژه همسایگان پیرامونی به نحوه برگزاری این رویداد مهم کشور دوخته شده است ، بنابراین باید تلاش کنیم تا با ترغیب مردم ، زمینه ساز حضور حداکثری مردم شویم .

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر گفت: در کنار اجرای انتخابات و با استفاده از همه امکانات سازمان های دولتی و مردم نهاد و با کمک همه دلسوزان نظام اسلامی و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که شرکت همه آحاد در انتخابات با توجه به اهمیت در این دوره اعلام فرمودند ، همایش هایی برای جذب حداکثری مردم طراحی شده که انشاء الله در سطح شهرها و روستاها توسط بخش های مختلف اجرا خواهد شد .

وی ادامه داد: همانطور که تلاش می کنیم حضور پرشور مردم را داشته باشیم ، باید تلاش شود تا حضور کاندیدای قابل قبول برای شورای شهر را هم داشته باشیم و شور و نشاط سیاسی را گسترش و تقویت بخشیم

جانبازی گفت: ما مجری انتخابات هستیم ، مبنای کار ما هم قانون است و رای مردم هم حق الناس است از این رو تمام تلاش ما این است که انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار شود.

فرماندار رودسر با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری همایش های مختلف در سطح شهرستان بیان داشت: این همایش ها در زمینه های مختلف فرهنگی ،‌ هنری ، اجتماعی ، آموزشی ، ورزشی ، کشاورزی ، اقتصادی و سیاسی و در سطح شرکت‌ها ، کارخانجات و شرکت شهرک های صنعتی ، اتحادیه‌های صنفی و بازار ، تشکل‌های مردم نهاد ، کارگری و شرکت‌های تعاونی ، هیات ورزشی و مذهبی، بانوان و جهاد کشاورزی و با هدف جلب مشارکت حداکثری مردم برگزار می شود.

جانبازی در پایان صحبت هایش ابراز امیدواری کرد با ارتقاء سطح بینش سیاسی آحاد مردم ، ضمن برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط ، شاهد انتخاب کسانی باشیم که صرفاً دنبال مسائل سیاسی نباشند و با استفاده از تجربیات و تخصص افراد مطلع و متخصص در حوزه های مختلف و ارتقاء سطح نظارت‌ها زمینه ساز پیشرفت و بهبود شرایط در تمامی زمینه ها سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، علمی باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز