خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه‌سرا:

نگاه ما در بحث هنر و فرهنگ‌سازی، به سمت قشر جوان است

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۰۸۸

فرماندار صومعه‌سرا گفت: نگاه ما در بحث هنر و فرهنگ‌سازی، به سمت قشر جوان است، چرا که دشمن جوانان ما را هدف قرار داده است. جوانان آسیب‌پذیرترین قشر محسوب می‌شوند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح‌اللهی در نشست با هنرمندان صومعه‌سرا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه فرهنگ و هنر در جامعه گفت: برای رسیدن به موفقیت توجه به مسائل فرهنگی جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه صومعه‌سرا از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه هنر و فرهنگ برخوردار است، خاطر نشان کرد: هنر یکی از روش‌ها و ابزارهای نهادینه کردن فرهنگ است می‌توان از ظرفیت و توانمندی هنر و هنرمندان برای رسیدن به این مهم بهره برد.

فتح‌اللهی با بیان اینکه مسئولین باید بستر و شرایط لازم را در جهت حمایت از هنرمندان و هنر فراهم کنند، خاطرنشان کرد: در حد توان در کلیه شاخه‌های هنری از هنر و هنرمندان شهرستان حمایت خواهد شد. تمام تلاش مان در راستای کاهش مشکلات‌ و دغدغه‌های این حوزه خواهد بود.

وی به تشییع دو شهید گمنام در تولمات صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: نگاه ما در بحث هنر و فرهنگ‌سازی، به سمت قشر جوان است؛ چرا که دشمن جوانان ما را هدف قرار داده است. جوانان آسیب‌پذیرترین قشر محسوب می‌شوند.

فرماندار صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه دشمن فرهنگ دینی ما را نشانه گرفته است، تصریح کرد: دشمن با تحریم و ترور شخصیت‌ها نتوانسته کاری را به پیش برد.

فتح اللهی با بیان اینکه دشمن درصدد ضربه به ما از طریق نفوذ به فرهنگ است تصریح کرد؛ لازم است بسترها را در جهت حمایت از جوانان فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز