خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهرستان رشت مطرح کرد:

درختان خطرآفرین سطح شهر رشت هرس شدند/ مدیران در بحران به جای تخریب کنار یکدیگر باشند

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۷۵

رئیس شورای شهرستان رشت گفت: درگیری و تخریب رسانه ای مدیران به جای حمایت از همدیگر در مدیریت بحران برف به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و همه باید در شرایط بحرانی کنار یکدیگر باشند.

به گزارش  ایلنا از رشت، رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد گفت: پس از اطلاع در راه بودن برف سنگین در روزهای اخیر طی نامه ای به تمامی شوراهای اسلامی شهرستان رشت جهت هماهنگی و آمادگی ارسال شد.

وی افزود: در سال ۵۰ هم برف بسیار عظیمی در رشت رخ داد که مردم از تونل ها رفت و آمد می‌کردند و تجربه بارش برف وجود دارد.

حاجی پور افزود: هرس درختان در سطح شهر رشت در دستور کار قرار گرفته که در برف گذشته سقوط درختان و تیرهای برق و مخصوصا خودروهایی هایی که کنار خیابان ها پارک کرده بودند موجب کندی خدمات رسانی به شهروندان شدند.

حاجی پور تصریح کرد: باتوجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از ساعات ابتدایی بارش برف ماشین آلات شهرداری در سطح شهر حضور داشته و آماده باش کامل هستند تا از انباشت و راه بندان جلوگیری شود.

وی بیان داشت: تیم های امداد و نجات آتش نشانی شهرداری رشت همچون برف گذشته آمادگی کامل برای خدمات رسانی به شهروندان را دارد.

حاجی پور تصریح کرد: عدم قطعی گاز بسیار مهم و حائز اهمیت است که اگر در برف هفته گذشته قطعی گاز صورت می گرفت فاجعه به وجود می آمد.

وی افزود: درگیری و تخریب رسانه ای مدیران به جای حمایت از همدیگر در مدیریت بحران برف به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و همه باید در شرایط بحرانی کنار یکدیگر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز